Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Golin este cea mai premiata agentie de PR la Webstock 2015

Golin

GolinGolin este cea mai premiată agenție de PR la ediția de anul acesta Webstock, evenimentul care recompensează cele mai creative și inovatoare proiecte și campanii de social media din România. Astfel, agenția a obținut patru premii cu proiectele dezvoltate alături de clienții săi MasterCard, Orange, Paul și Pepsi România.

„Brandurile sunt tot mai conștiente de importanța unei prezențe susținute în zona de social media, iar Golin este prima agenție de PR care a anticipat acest trend prin implementarea The Bridge™ – singurul hub de digital și social media integrat într-o agenție de PR. Campaniile premiate la Webstock 2015 probează expertiza agenției în crearea și implementarea proiectelor integrate care includ community management (Facebook, Instagram) și activări cu bloggeri”, spune Monica Botez, Managing Partner, Golin România.

La categoria Best Brand on Instagram, Golin a câștigat locul I cu pagina de Instagram @brutariilepaul. Proiectul a fost lansat anul acesta pentru ca fanii și clienții Paul să se poată bucura de momente de răsfăț pe smartphone, să le recomande prietenilor produsele preferate și să interacționeze astfel cu brandul.

Provocarea o lună #doarcucardul, lansată alături de MasterCard, în cadrul căreia vedete precum Andi Moisescu, Teo Trandafir, Dana Rogoz și Andreea Esca au eliminat plățile cash și au utilizat în viața de zi cu zi doar cardul, a obţinut locul II la categoria Blogging Campaigns.

Platforma educațională #parintilascoala, recompensată cu locul II la categoria Special Project, a fost una dintre campaniile cu cel mai înalt grad de complexitate realizate pentru Orange. Aceasta a presupus un mix inovator de activități de PR, susținut în medii diferite – social media, print și online– care au vizat implicarea în campanie a unui public matur nefamiliarizat cu noile tehnologii.

Tot la categoria Blogging Campaigns, componenta digitală a celei mai mari campanii de activare a brandului Pepsi de până acum în România – #pepsichallenge – a fost recompensată cu locul III.

Echipa The Bridge™ este formată din Raluca Duță (Chief of The Bridge™), Cristina Chipurici (Digital Manager), Andra Iazageanu (Digital Specialist), Mihaela Corbeanu (Digital Specialist), Georgiana Mitroi (Digital Specialist), Cătălina Soare (Digital Specialist) și Diana Voicu (Junior Digital Specialist).

Bucuresti, 06.10.2015
By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.