Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Golin este Agentia Anului 2014

Golin

Golin a fost desemnată Agenția Anului la Gala Romanian PR Award 2014. Echipa a mai câștigat râvnita distincție și în anul 2010.

Titlul Agenția Anului vine la doar o lună după ce Golin a fost numită agenția #1 în România la BizPR Awards, competiția care analizează și recompensează performanța agențiilor de PR și imaginea pe care acestea o au în rândul companiilor care le angajează.

Este pentru prima dată când o agenție reuşeşte performanța de a se situa pe cea mai înaltă poziție în ambele competiții.

„Titlul Agenția Anului este ambiția puternică a tuturor oamenilor de PR. Este, a fost și va fi mereu și ambiția noastră. Iar faptul că anul acesta Golin România a reușit eventul – Cupa și Campionatul – se datorează echipei: goliniștilor, cei mai buni oameni din câți există, clienților noștri, care au încredere în visul nostru de a fi cei mai buni împreună, prietenilor și partenerilor noștri Lowe&Partners și Initiative. Titlul Agenția Anului este cea mai frumoasă recunoaștere a valorii acestei echipe minunate de oameni pasionați. #GoAllin!”, a declarat Hortensia Năstase, Managing Partner, Golin România.

Vikingii, după SABRE, au cucerit și Gala PR Award, campania de comunicare a lansării serialului difuzat de HISTORY câștigând Gold la categoria Marketing-Produse și servicii noi și două premii Silver la categoriile Social Media și Media Relations. Văru’ tocmai.ro a „rezolvat” două premii Gold, la categoriile Digital PR și Marketing – Produse și servicii existente. „Trăiește-ți viața” cu Kruger&Matz a primit două premii Silver, la categoriile Marketing – Produse și servicii noi și Media Relations. Crăciunul în luna Iulie organizat pentru AFI Palace Cotroceni a fost recompensat cu Silver la categoria Marketing – Produse și servicii existente. Campaniile și activările realizate de echipa The Bridge™ pentru KFC în zona digitală au fost răsplătite cu Silver la categoria Digital PR.

Golin a dominat și categoriile dedicate serviciilor financiare, obţinând două trofee de aur: la Comunicare Financiară, pentru campania de comunicare a dublei listări Electrica și la categoria Comunicarea produselor şi serviciilor financiare, pentru proiectul Shop&Travel cu Bancpost și Wizz Air.

Concursul „Liceul European al Anului”, dezvoltat pentru Biroul de Informare al Parlamentului European în România, a primit Silver la categoria Comunicare în domeniul public, iar comunicarea Festivalului de Film Istoric Râșnov 2014 a fost recompensată cu Gold la categoria Cultură, Artă, Fashion, Sport.

13 a fost cu noroc, acesta fiind numărul total de premii câștigate de echipa Golin la ediția din acest an: șase noi trofee Gold Award for Excellence și șapte titluri Silver Award for Excellence întregesc acum colecția agenției.

Bucuresti, 28.11.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.