free download 78 travel guides written by experts

Golin este Agentia Anului 2014

Golin a fost desemnată Agenția Anului la Gala Romanian PR Award 2014. Echipa a mai câștigat râvnita distincție și în anul 2010.

Titlul Agenția Anului vine la doar o lună după ce Golin a fost numită agenția #1 în România la BizPR Awards, competiția care analizează și recompensează performanța agențiilor de PR și imaginea pe care acestea o au în rândul companiilor care le angajează.

Este pentru prima dată când o agenție reuşeşte performanța de a se situa pe cea mai înaltă poziție în ambele competiții.

„Titlul Agenția Anului este ambiția puternică a tuturor oamenilor de PR. Este, a fost și va fi mereu și ambiția noastră. Iar faptul că anul acesta Golin România a reușit eventul – Cupa și Campionatul – se datorează echipei: goliniștilor, cei mai buni oameni din câți există, clienților noștri, care au încredere în visul nostru de a fi cei mai buni împreună, prietenilor și partenerilor noștri Lowe&Partners și Initiative. Titlul Agenția Anului este cea mai frumoasă recunoaștere a valorii acestei echipe minunate de oameni pasionați. #GoAllin!”, a declarat Hortensia Năstase, Managing Partner, Golin România.

Vikingii, după SABRE, au cucerit și Gala PR Award, campania de comunicare a lansării serialului difuzat de HISTORY câștigând Gold la categoria Marketing-Produse și servicii noi și două premii Silver la categoriile Social Media și Media Relations. Văru’ tocmai.ro a „rezolvat” două premii Gold, la categoriile Digital PR și Marketing – Produse și servicii existente. „Trăiește-ți viața” cu Kruger&Matz a primit două premii Silver, la categoriile Marketing – Produse și servicii noi și Media Relations. Crăciunul în luna Iulie organizat pentru AFI Palace Cotroceni a fost recompensat cu Silver la categoria Marketing – Produse și servicii existente. Campaniile și activările realizate de echipa The Bridge™ pentru KFC în zona digitală au fost răsplătite cu Silver la categoria Digital PR.

Golin a dominat și categoriile dedicate serviciilor financiare, obţinând două trofee de aur: la Comunicare Financiară, pentru campania de comunicare a dublei listări Electrica și la categoria Comunicarea produselor şi serviciilor financiare, pentru proiectul Shop&Travel cu Bancpost și Wizz Air.

Concursul „Liceul European al Anului”, dezvoltat pentru Biroul de Informare al Parlamentului European în România, a primit Silver la categoria Comunicare în domeniul public, iar comunicarea Festivalului de Film Istoric Râșnov 2014 a fost recompensată cu Gold la categoria Cultură, Artă, Fashion, Sport.

13 a fost cu noroc, acesta fiind numărul total de premii câștigate de echipa Golin la ediția din acest an: șase noi trofee Gold Award for Excellence și șapte titluri Silver Award for Excellence întregesc acum colecția agenției.

Bucuresti, 28.11.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *