Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Godmother implementeaza componentele de online, BTL si PR pentru campania de CSR

“PROFI te premiaza! ediția a II- a”

Agenția de publicitate full service Godmother a câștigat contul de comunicare al campaniei “PROFI te premiază!” ca urmare a unui pitch realizat în iunie 2012

“Ne bucură câștigarea acestui cont deoarece astfel echipa noastră, pe lângă livrarea de rezultate pentru client, va contribui la crearea cadrului în care 252 de școli din România vor beneficia de dotări pentru laboratorul de informatică oferite de PROFI și partenerii săi”, a declarat Valentin Văcăruș, Managing Director Godmother.

Godmother a definit strategia de comunicare pentru ediția din acest an a proiectului, a realizat imnul “Profi te premiază” și implementează componentele de promovare online și social media (display și content management), BTL, producție și PR pe toată durata campaniei.

“Am ales Godmother deoarece propunerea lor a demonstrat pasiune pentru obiectivul în sine al campaniei – susținerea școlilor din România – în același timp cu o înțelegere foarte bună a domeniului în care activăm și o aplecare puternică înspre obținerea de rezultate”, a declarat Daniel Cirstea, Director Comercial PROFI Rom Food.

Campania “Profi te premiază” se derulează în perioada 13 august – 15 noiembrie 2012 la nivel național, sub forma unei competiții adresate tuturor școlilor din România, care pot fi votate pentru a deveni una dintre instituțiile câștigătoare de către toți cei care frecventează magazinele Profi.

La finalul campaniei, pentru fiecare din cele 126 de magazine PROFI existente în momentul începerii competitiei va fi decernat câte un premiu întâi (o reţea compusă din 15 netbook-uri, un laptop şi un router WiFi) şi un premiu doi (un videoproiector).

Echipa implicată în realizarea acestei campanii este compusă din:

Din partea Godmother:
Valentina Arseni – Account Manager
Ana Constantin – BTL Manager
Samuel Caraliu – Online Marketing Manager
Corina Manole – Creative Director
Valentin Vacarus – Managing Director

Din partea PROFI:
Gabriel Pâslaru – Reprezentant Relații Publice PROFI Rom Food
Claudia Buzatu – Marketing Manager PROFI Rom Food
Luminita Bunda – Manager Promovare si Publicitate

Bucuresti, 22.08.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.