free download 78 travel guides written by experts

GMP PR este tanara agentie europeana a anului

Agentia a primit titlul de “Newcomer Agency of the Year” in cadrul competitiei European Excellence Awards 2007

Agentia GMP PR a fost aleasa "Newcomer agency of the year", la European Excellence Awards 2007. Gala de premiere a avut loc in data de 13 decembrie la Berlin si au fost in total 600 de inscrieri din toata Europa.

GMP PR a concurat pentru titlul de “Newcomer agency of the year” cu agentii europene si retele de PR: CitySavvy (Amsterdam & Londra), Man Bites Dog (Brighton, Marea Britanie), Trimedia Harrison Cowley (Londra si sase orase din Marea Britanie) si BondPR (Londra, Paris, Munchen, Roma, Madrid, Amsterdam, Bruxelles, Stockholm, Praga). De asemenea, campania “Apa Nova pentru Bucuresti” creata de GMP PR a fost nominalizata la categoria “Best Campaign of the Year”.

“Faptul ca o agentie mica din Romania a surprins la Berlin intreaga comunitate de PR europeana demonstreaza ca excelenta nu depinde de buget sau de limba in care comunici”, spune Ioana Manoiu, Managing Partner GMP PR.

In ultimii 2 ani, agentia a creat campanii memorabile precum De ce iubim Bucurestiul/Salvati oamenii de zapada/Ti-am iesit cu plin (Apa Nova), Dragoste fara griji (SECS), Yarismatograf (Toyota), Zidul indiferentei, Martorele tacute (Fundatia Sensiblu), Vreau sa fiu supererou (Sensiblu), Micii Ambasadori ai Mediului (Unilever), Conferinta la miezul noptii (Aviva), etc.

“Ne-am propus sa facem mereu lucrurile altfel. Sa iesim din tiparele comunicarii de PR conventionale si sa indraznim. Felicit inca o data echipa mea pentru performantele remarcabile si le multumesc clientilor nostri care au avut curajul sa incerce lucruri pe care nimeni nu le mai facuse pana atunci”, adauga Ioana Manoiu.

GMP PR a fost lansata ca si companie in vara anului 2007, din departamentul de PR al agentiei GMP Advertising. Ofera servicii integrate de PR pentru companii locale si multinationale precum Apa Nova, Alcatel-Lucent, Aviva, Mediplus, McDonalds, Sensiblu, SECS (Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala), Timisoreana, Toyota Romania, Tiago Malls.

Calitatea campaniilor GMP PR a mai fost recunoscuta international in acest an, la Sabre Awards, cand a primit un Gold Sabre la categoria Public Education pentru o campanie a Fundatiei Sensiblu. Acum un an, GMP PR a primit titlul de „Romanian PR Agency of the year” in cadrul competitiei Romanian PR Award.

Bucuresti, 17.12.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *