Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GMP Advertising semneaza cea mai recenta campanie OMV Petrom – „Romania, o tara de nota 10”

GMP Advertising a lansat noua campanie de imagine pentru OMV Petrom „România, o țară de nota 10”. OMV Petrom este cel mai mare grup, cel mai mare angajator privat și cel mai mare contributor la bugetul de stat și dorește să sublinieze ideea că performanța este o stare către care ar trebui să tindem cu toții pentru a obține rezultate deosebite.

„OMV Petrom este brandul care crede în puterea performanței de a inspira și de a transforma. În această nouă campanie am încercat să spunem povestea oamenilor care văd numărul performanței în orice fac. De la petroliștii de pe platforma din Marea Neagră, la sportivii care se antrenează pentru următoarea Olimpiadă. Pentru că primul pas către o țară de 10 este ca fiecare dintre noi să-și dorească să facă lucruri de nota 10”, a spus Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising.

Campania a fost construită în jurul numărului 10, care recunoaște performanța, fiind totodată un simbol și pentru rezultatele OMV Petrom. Compania OMV Petrom este în topul celor mai importante și de succes companii românești și este lider în Europa de Sud-Est în domeniul energetic. De-a lungul anilor, compania a fost cel mai mare investitor din România în proiecte de responsabilitate socială, a sprijinit numeroase comunități și domenii precum sportul, educația, mediul.

„Performanțele atinse până acum reprezintă baza pe care construim mai departe. Ne dorim să inspirăm pe cât mai mulți să își dorească o atitudine de nota 10”, a spus Iliana Stănculeț, Corporate Brand Manager, Communications & Sustainability Department OMV Petrom.

Spotul și materialele de promovare asociază realizările OMV Petrom cu evoluția României. Astfel, numărul 10 este folosit ca laitmotiv, iar cadrele din domeniul energetic alternează cu cele din domeniile susținute de companie.

Campania se va desfășura în perioada 24 noiembrie 2014 – 20.01.2015 și va fi prezentă pe TV, presă scrisă și online.

Bucuresti, 24.11.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.