Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GfK analizeaza traseul complet online si offline al cumparatorului modern

GfK România lansează PurchaseJourney.dx, o metodologie inovativă care analizează în premieră comportamentul consumatorului în mod integrat, atât în mediul digital, cât şi în cel tradiţional, de-a lungul întregului proces de luare a deciziei de cumpărare.

Noua abordare metodologică monitorizează comportamentul online al consumatorului care intenţionează să cumpere un anumit produs sau serviciu (website-urile vizitate, timpul petrecut pe fiecare site, cuvintele cheie după care a realizat căutarea etc.) şi îmbină aceste informaţii cu analize săptămânale referitoare la interacţiunea pe care o are consumatorul cu mărcile în mediul offline (ex. în magazine, la dealeri), precum şi evaluarea influenţei fiecărui punct de interacţiune pentru luarea deciziei finale de cumpărare.

“Procesul de luare a deciziei de cumpărare a devenit unul deosebit de complex odată cu multiplicarea punctelor de interacţiune cu mărcile. De exemplu, conform studiului multiclient GfK „Internetul şi decizia de cumpărare”, 84% dintre utilizatorii români de Internet din mediul urban au luat în considerare pentru cumpărare alte mărci decât cele pe care le aveau iniţial în minte, după ce au căutat informaţii online. Noua soluţie GfK de cercetare ne permite o înţelegere 360° a consumatorului modern din punct de vedere motivaţional, atitudinal şi comportamental, deopotrivă în mediul online şi offline”, declară Raluca Răschip,Consumer Goods & Retail Director .

Un traseu tipic de cumpărare în mediul online

Cu ajutorul acestei soluţii, companiile vor putea să identifice mixul potrivit dintre online şi offline, să îşi optimizeze mesajele de comunicare pentru punctele cheie de interacţiune cu marca, în momentele decisive pentru luarea deciziei de cumpărare.

Bucuresti, 16.07.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.