Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Germanwings a inregistrat cresteri record ale cifrei de afaceri

şi numărului pasagerilor

Germanwings a încheiat anul 2007 cu valori record. Linia aeriană low-cost lider în Germania raportează pe 2007 atât creşterea cifrei de afaceri cât şi a numărului pasagerilor. Compania aeriană a atins pragul de 8 milioane de pasageri, servind astfel 12,5 % mai mulţi călători decât în anul 2006 (când a înregistrat 7,1 milionane pasageri). În ceea ce priveşte cifra de afaceri Germanwings, aceasta s-a ridicat la 630 milioane de euro, cu 12,7% mai mult decât în anul precedent. “Anul 2007 a reprezentat o provocare pentru companiile low-cost, pe care am trecut-o cu brio. Germanwings şi-a propus şi a reuşit să atingă standarde ridicate în anul care tocmai s-a încheiat.” a declarat Thomas Winkelmann, purtător de cuvânt Germanwings. Factorul succesului Germanwings, conform lui Thomas Winkelmann, îl constituie poziţionarea distinctă a companiei.
“Suntem lider între companiile aeriene No Frills in ceea ce priveste calitatea serviciilor oferite. Pasagerii noştri ştiu că noi le oferim un raport optim preţ-calitate.”, a adăugat Winkelmann.

Germanwings şi-a surprins clienţii în 2007 cu o ofensivă a calităţii şi inovaţiei : introducerea transportului Rail & Fly la zborurile internaţionale Germanwings , continua îmbunătăţire a programului “Boomerang Club” pentru pasagerii care călătoresc în interes de afaceri şi s-au înscris în acest program, mutarea în terminale atractive din aeroporturile cheie, introducerea legăturilor de zbor sub denumirea “Smart Connect” şi oferta Internet-Check-In valabilă în Germania; acestea sunt numai câteva dintre noutăţile introduse de companie pe 2007.

Inaintea Crăciunului, Germanwings s-a bucurat de o prezenţă online foarte bună, astfel că oferta companiei a beneficiat de o vizibilitate crescută. Noile servicii incluse în oferta companiei sunt „Calendarul de discount-uri” sau “Blind Booking“ („ruleta” pentru rezervări, cu ajutorul căreia clientul poate rezerva biletul la un preţ fix şi află imediat după confirmarea rezervării care este destinaţia).

Thomas Winkelmann : “Suntem singura linie aeriana din Europa, pe segmentul nostru, care a reuşit să înregistreze o creştere a venitului mediu per client. La Germanwings clientul beneficiază de calitatea pe care o aşteaptă.”

Bucuresti, 10.01.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.