Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GECAD ePayment aniverseaza 5 ani de la lansarea platformei ePayment

GECAD ePayment a aniversat în luna iulie 5 ani de la prima tranzacţie online prin card bancar procesată prin platforma ePayment. De-a lungul celor 5 ani de activitate, compania a înregistrat un ritm de creştere mediu de aproximativ 400%, datorat atât dezvoltării comerţului electronic românesc, dar şi investiţiilor permanente în dezvoltarea şi perfecţionarea platformei ePayment, serviciilor de suport client şi a sistemului anti-fraudă.

Prima tranzacţie procesată prin ePayment a avut loc în iulie 2004, în magazinul online Twister.ro iar produsul achiziţionat a fost un stick de memorie cu capacitatea de 128 MB în valoare de 2,5 mil. ROL. De atunci, prin platforma ePayment au trecut aproape 1,5 milioane de tranzacţii, în valoare de aproximativ 122 milioane euro.

“Am început cu 7 oameni şi 3 parteneri. Acum avem peste 1200 de parteneri iar echipa numără peste 60 de oameni. Cred că unul dintre marile avantaje de care am beneficiat a fost momentul lansării, industria fiind încă în stadiu incipient în 2004, dar şi experienţa în vânzări online. Şi, bineînţeles, echipa. 6 din cei 7 oameni cu care am pornit la drum se află în continuare în companie iar fluctuaţia de personal este redusă, ceea ce a dus la crearea, în timp, a unei echipe foarte unite şi dedicate”, afirmă Carmen Sebe, Director General GECAD ePayment.

Încă din primul an de funcţionare compania a cunoscut un ritm de creştere puternic, atât în ceea ce priveşte numărul comenzilor procesate, de la 8.000 de comenzi în 2005 la 540.000 în 2008, creştere generată atât de dezvoltarea constantă a industriei, cât şi în numărul partenerilor care au ales soluţiile ePayment.
 
În ceea ce priveşte tipurile de produse achiziţionate prin intermediul platformei ePayment, pe parcursul primilor doi ani şi jumătate au predominat produsele din e-tail, în special IT&C, companiile IT fiind primele care au sesizat beneficiile Internetului.

Începând cu a doua jumătate a anului 2006, soluţia ePayment a cunoscut o serie de îmbunătăţiri, noi funcţionalităţi şi opţiuni fiind adăugate în vederea adaptării la alte nişe, în special telecomunicaţii şi turism şi promovării comerţului electronic în aceste industrii. De altfel, din aceste două sectoare provin primele corporaţii care au ales să dezvolte afaceri şi pentru mediul online, determinând astfel creşterea întregii piete şi o schimbare în topul produselor achiziţionate în mediul online.
 
În ceea ce priveşte evoluţia tranzacţiilor, conform datelor ePayment, numărul acestora se află în creştere constantă, însă valoarea medie a unei tranzacţii a scăzut de la 112 EUR în 2006 la 85 EUR în 2008 şi chiar 80 EUR în 2009.

Pe termen mediu şi lung, strategia companiei vizează două direcţii principale. Prima se referă la  completarea ofertei de procesare cu o serie de servicii auxiliare, puţin utilizate în România, dar cu rezultate foarte bune în creşterea vânzărilor online în afara ţării. A doua direcţie strategică are în vedere o serie de acţiuni menite să promoveze comerţul electronic în rândul cumpărătorilor, de la o informare mai bună despre ce înseamnă să cumperi online, la dezvoltarea de servicii integrate care să faciliteze experienţa cumparăturilor şi plăţii online.

“În România, comerţul electronic se află încă la început, ritmul de creştere este în continuare specific unei industrii noi. Pe măsură ce timpul va trece, gama de produse şi servicii disponibile pe internet se va diversifica, numărul cumpărătorilor va creşte iar nevoia pentru servicii care să susţină creşterea vânzărilor online ale magazinelor, pe de o parte, şi să ajute cumpărătorii în procesul de achiziţie, pe de altă parte, va fi tot mai acută. Aceasta este etapa pentru care ne pregătim încă de acum”, conchide Carmen Sebe.

Momente importante în evoluţia GECAD ePayment 2004-2009:
·    Iulie 2004: Prima tranzacţie prin platforma ePayment
·    Septembrie 2005: Se lansează Avangate, soluţie dedicată distribuţiei online de software pe piaţa internaţională
·    Octombrie 2006: Încheierea parteneriatului cu BRD GSG pentru promovarea comerţului electronic românesc
·    Iunie 2007: Se lansează Şcoala de Afaceri ePayment
·    Octombrie 2007: GECAD ePayment deschide birou în Mountain View, SUA
·    Decembrie 2008: GECAD ePayment şi BRD GSG lansează cardul BRD ePayment, primul card bancar dedicat cumpărăturilor online, cu program de fidelitate ataşat
·    Februarie 2009: Este procesată tranzacţia cu numărul 1 milion
·    Martie 2009: GECAD ePayment obţine certificarea  PCI DSS Level 1

Bucuresti, 04.08.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.