Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Gama Coccolino Sensations relansata printr-o campanie inovatoare

Coccolino anunţă relansarea gamei senzoriale Sensations sub numele Coccolino Creations şi introducerea pe piaţa românească a unui nou produs pe bază de flori de nufăr şi grepfrut roz, Coccolino Water Lily & Pink Grapefruit. Campania de comunicare a noii game include un spot TV, comunicare in-store, prin canale de social media şi acţiuni de PR.

Perioada de desfăşurare a campaniei este iunie – august 2014, având ca element inedit colaborarea dintre Coccolino şi jurnalistul de călătorii Brăduţ Florescu. Relansarea gamei se bucură de o comunicare permanentă în mediul online, pe pagina de Facebook Coccolino Romania și pe platforma de traveling tedoo.ro.

“Când vorbim de Coccolino Creations, nu vorbim numai de o relansare a unei game, ci de o experienţă inedită, în care Coccolino devine storyteller. Prin CoccoAventura alături de Brăduț Florescu, o poveste în centrul căreia se află ursulețul Coccolino, am poziționat brandul pe zona de premium pampering”, a declarat Iulia Floricică, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.

În prima etapă a campaniei, cea de teasing, Coccolino a pornit alături de Brăduţ Florescu într-o veritabilă CoccoAventură pe meleaguri îndepărtate, în căutarea inspiraţiei şi a experienţelor de neuitat. Timp de două săptămâni, Coccolino a descoperit în fiecare zi parfumuri și idei noi, a păstrat legătura cu fanii de pe Facebook și a creat așteptare pentru noua lansare.

“Vara aceasta mi-am dorit să dezvolt un proiect diferit de ce am făcut până acum: un tur al resorturilor de 5 stele din Thailanda. L-am invitat pe Coccolino, ursulețul pufos, să mi se alăture în această aventură ca expert în pufoșenie. La fiecare destinație, la fiecare experiență nouă, Coccolino a observat detalii legate de flori, fructe, arome, mirosuri, experiențe senzoriale și a adăugat părerile sale în jurnalul nostru de călătorie de pe tedoo.ro”, a declarat Braduţ Florescu, jurnalist de călătorii.

CoccoAventura continua cu momente de rasfat si relaxare, iar Coccolino îşi invită fanii să îi fie alături pe pagina de Facebook Coccolino Romania şi pe platforma tedoo.ro, pentru a descoperi împreună combinaţia de parfumuri deosebite de fructe şi flori, un adevărat răsfăţ pentru simţuri.

Şi pentru că întotdeauna şi-a răsplătit prietenii, Coccolino se va întoarce pregătit cu premii care să le aducă şi lor inspiraţie pe timpul verii, pe pagina de Facebook Coccolino România.

Noua gamă Coccolino Creations vine cu un ambalaj premium, dar şi o tehnologie ce are la bază micro-capsule care se fixează în ţesătură şi se sparg la orice mişcare eliberând parfum pe o durată mai lungă.

Despre Coccolino:

Coccolino este un brand cu tradiție, cunoscut pentru efectul de moliciune și pufoșenie pe care îl are asupra rufelor, cât şi prin faptul că este simbolizat de un personaj îndrăgit, ursuleţul Coccolino. Prezent pe 23 de pieţe din întreaga lume, Coccolino este balsamul de rufe numărul 1 pe 14 dintre acestea, ce an de an a inovat pentru a veni în întâmpinarea consumatorilor săi. Brand al companiei Unilever, Coccolino este prezent pe piaţa din România din 1996.

Anul acesta, Coccolino a obţinut Silver Award la categoria "Single Media Company Activation" pentru campania de sponsorizare a serialului Suleyman Magnificul, in cadrul premiilor Effie 2014.

Bucuresti, 07.07.2014

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.