Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Fuziunea dintre Hyperactive & Senior Interactive creeaza cea mai puternica agentie de digital

a momentului: Senior Hyperactive

Senior Hyperactive este condusa de Mihai Tataru si devine membra a grupului din care mai fac parte Lowe, Initiative, GolinHarris, BPN, Medic One si Mobile Works

Hyperactive și Senior Interactive își unesc forțele și fuzionează, creand Senior Hyperactive. Mihai Tătaru devine astfel Managing Partner al Senior Hyperactive, o companie care se diferentiaza prin mixul integrat de competente creative si tehnologie.

In urma acestei fuziuni, ponderea specialistilor in digital din grupul Lowe depaseste 40%. Intr-o structura unica in industrie, acestia acopera in proportie egala cele doua mari paliere de competente: atat zona de strategie, creatie si comunicare digitala, cat si zona de tehnologie (programare si R&D).

“Intotdeauna ne-am dorit sa fim cei mai buni, în fiecare dintre business-urile companiilor noastre. Avem deja o prezenţă de top în segmente noi ale comunicării, cum sunt digital advertising si mobile marketing. Pe o piata a comunicarii aflata in efervescenta si cu oportunitati la tot pasul, am dorit sa acceleram cresterea business-ului nostru de digital. Suntem pregatiti sa ne asumam leadershipul industriei, in formula Senior Hyperactive”, declara Veronica Savanciuc, Presedinte & CEO grupul Lowe.

Discutiile intre cele doua companii au inceput in septembrie 2012, iar contractul a fost semnat la inceputul acestei luni. Senior Hyperactive devine operationala de la data de 30 martie 2013.

“Dupa 10 ani de Senior Interactive, am simtit nevoia unei noi provocari, a trecerii la un alt nivel. Iar acest nou nivel inseamna integrarea intr-un grup internațional valoros, de altfel un obiectiv in dezvoltarea strategica pe care ne-am propus-o inca de la infiintare. Apartenenta la acest grup multidisciplinar inseamna acces instant la know-how local si international din toate ariile comunicarii, la expertiza puternica si reala. Inseamna integrare adevarata. Inseamna competente hyper-amplificate si o echipa mai mult decat pregatita sa anticipeze nevoile clientilor nostri”, spune Mihai Tătaru, Managing Partner Senior Hyperactive.

Portofoliul de clienti Senior Hyperactive include astazi companii precum Altex (Altex, Media Galaxy), Bayer, BMW, British American Tobacco, Hewlett Packard EMEA, ING Bank Romania, Friesland Campina, LIDL, MSD, Orange Romania, Pfizer, Provident, StarBev, Stilago, Unilever, Wrigley, XTB.

Dupa 4 ani de succes alaturi de echipa si clientii Hyperactive, masurat in campanii memorabile si premii ale industriei, Alex Visa a decis ca este momentul unui nou inceput. “Ii multumim lui Alex pentru acesti ani in care am construit impreuna o companie de care suntem mandri si ii dorim multe reusite. Stim ca le va avea si ne vom bucura pentru fiecare dintre ele”, adauga Veronica Savanciuc, Presedinte & CEO Grup.

Senior Hyperactive devine membra a grupului din care mai fac parte 6 agentii specializate in discipline complementare de comunicare: Lowe (creatie), Initiative si BPN (media), GolinHarris (PR), Mobile Works (mobile marketing), MedicOne (healthcare communication).

Bucuresti, 14.03.2013

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.