Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Funky Buddha lansează primul magazin din România în Băneasa Shopping City

Brandul introduce stilurile indie, pop-culture și clasic with a twist

Funky Buddha, brand de fashion prezent în Barcelona, Dusseldorf, Haga, Atena și Limassol, lansează primul magazin din București, în cadrul Băneasa Shopping City. Funky Buddha propune o interpretare “funky”, specifică brandului a celor mai noi tendințe din moda internațională.

Prin cele patru colecții anuale, Funky Buddha oferă clienților mai mult decât o sesiune de shopping: o întreagă experiență cu influențe din muzică, street culture, spiritul indie și pop-culture. Fiecare colecție Funky Buddha devine o adevărată declarație a libertății de expresie prin abordarea unui stil “funky” plin de viață, în ritm cu tendințele din moda internațională.


“Lansarea magazinului în România face parte din strategia de extindere a companiei. Funky Buddha aduce în București tendințele de fashion din marile orașe europene. Colecția actuală se potrivește perfect publicului masculin și feminin căruia ne adresăm, și răspunde nevoii acestuia de a experimenta și a descoperi lucruri noi”, a declarat Natasha Angelinos, Manager Funky Buddha România.

Funky Buddha se adresează unui public tânăr și îndrăzneț, cu vârste cuprinse între 25-40 de ani, dornic să achiziționeze ținute moderne care să se plieze pe starea lor de spirit liber și care să exprime aventura și dorința de explorare. Cei pasionați de călătorii, festivaluri de muzică, evenimente și experiențe noi, care abordează un stil volatil și cameleonic, în funcție de starea de moment, se vor regăsi în colecțiile Funky Buddha.

Design-ul magazinului conferă un caracter unic spațiului care, împreună cu articolele vestimentare, creează un univers cu care publicul brandului se identifică. Conceptul cool urban de amenajare al magazinului este în linie cu strategia de design la nivel global pentru toate magazinele marca Funky Buddha.

Despre Funky Buddha

Ideea de explorare poate fi observată în însăși personalitatea brandului, a cărui istorie nu s-a născut în biroul unui designer, ci într-o aventură – chiar în inima vibrantului Orient. Grupul din care face parte Funky Buddha cuprinde în portofoliul său branduri de fashion international precum FiftyFive GARAGE, Dry Goods & Supplies si Second Skin. În prezent, grupul operează magazine în Spania, Germania, Olanda, Grecia, Cipru și România.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.