Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

FashionUp, prima companie din Romania care se promoveaza pe Instagram

Instagram, una dintre cele mai populare rețele sociale, a ajuns în luna septembrie la aproximativ 400 de milioane de utilizatori. În România, numărul de utilizatori se apropie de jumătate de milion, iar aceștia încarcă anual milioane de poze și videoclipuri. Din această toamnă, Instagram devine un nou canal important pentru publicitatea online.

După o perioadă de testare în care doar anumite branduri, cum ar fi Disney, Electronic Arts sau Taco Bell au avut acces la platformă, de la finalul lunii septembrie companiile din întreaga lume își pot promova afacerea și produsele pe Instagram. FashionUp.ro anunță, în premieră pentru piața din România, folosirea acestei rețele pentru promovarea produselor sale.

FashionUp va oferi câte un voucher pe zi utilizatorilor de Instagram, care le va permite acestora să cumpere de 100 de lei, dar să plătească doar 50 de lei. Campania FashionUp care se derulează pe Instagram se numește „50din100 – Shop de pe Insta! FashionUp, ladies!“ și folosește drept hashtag-uri: #50din100, #instashop și #fashionup. Prin intermediul acestora, utilizatorii pot urmări campania FashionUp și pot afla codul voucherului oferit zilnic, timp de șase zile, care le poate aduce reduceri substanțiale la cumpărături.

„FashionUP este de trei luni într-un process de schimbări majore la capitolul poziţionare, identitate vizuală şi strategie de marketing. Una dintre direcţii este clar zona de social media, iar rețeaua socială Instagram este pe lista de priorităţi. Am aşteptat cu nerăbdare şi curiozitate startul Instagram Ads, pentru a testa platforma şi eficienţa serviciului. După raportul primei campanii vom stabili bugetul pe care îl vom aloca pentru acest canal de publicitate nou“, a declarat Adelina Oprea, Marketing Manager FashionUp.

FashionUp s-a remarcat în cei șase ani de existență pe piața din România prin produse de calitate, de la branduri de top, oferind în același timp unele dintre cele mai mici prețuri de pe piață. De-a lungul timpului, a avut peste 200.000 de clienți la care au ajuns aproximativ 600.000 de produse. Femeile care aleg să cumpere prin FashionUp sunt preocupate de felul în care arată, sunt pasionate de domeniul fashion și de tot ceea ce apare nou, iar multe dintre ele aleg să achiziţioneze online, economisind astfel timpul alocat unei sesiuni clasice de shopping pentru lucrurile cu adevărat importante pentru ele.

Bucuresti, 01.10.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.