free download 78 travel guides written by experts

FashionUP împlinește 7 ani de activitate și sărbătorește cu reduceri suplimentare pentru toate produsele

FashionUP împlinește 7 ani de când a debutat pe piața de online fashion în România. Magazinul a crescut odată cu domeniul în care activează și în acest timp a câștigat și consolidat încrederea clienților prin campanii, produse și servicii ireproșabile. Într-un așa moment de sărbătoare, FashionUP a pregătit o surpriză pentru toți clienții și pasionații de modă și tendințe: o campanie de reduceri de 20% la absolut toate produsele de pe site. De la încălțăminte la îmbrăcăminte, de la accesorii până la cosmetice atât pentru femei, cât și pentru bărbați, toate produsele FashionUP.ro cu preț întreg sau redus beneficiază de o reducere suplimentară, cadou pentru toți iubitorii de frumos.

În ultimul an de activitate, FashionUP și-a relansat identitatea vizuală și strategia de comunicare și poziționare pe piață. Magazinul a identificat o nevoie a femeii moderne și dinamice din ziua de azi, aceea de a fi frumoasă, elegantă şi în pas cu cele mai noi tendinţe ale modei, fără a consuma prea mult timp şi bani. Definiția și menirea FashionUP a devenit Real Brands. Smart Shopping. Primul enunț concentrează portofoliul impresionant al magazinului cu peste 40.000 de produse de la aproximativ 500 de branduri de renume local și mondial. Cel de-al doilea este o trimitere directă la ceea ce a definit încrederea și preferințele oamenilor pentru FashionUP: shopping inteligent prin oferirea celor mai dorite ținute şi accesorii la cel mai mic preț din piață.

Mai mult decât atât, magazinul ține cont de publicul său și a creat programul CashUP, prin care răsplătește fidelitatea cumpărătorilor, aceștia primind banii înapoi. La orice comandă efectuată, clienții fideli sunt premiați cu un procent din valoarea totală a comenzii, primit în contul invididual sub formă de voucher, pentru a fi folosit în continuare la achiziția de produse din gama FashionUP. Magazinul este alături de clienţii săi și a înțeles rapid că este obligatorie prezența acolo unde aceștia sunt pentru a-i ajuta cât mai repede. Astfel, FashionUP este prezent pe reţelele sociale Facebook şi Instagram.


În primăvara anului 2016, FashionUP a anunțat și cel mai îndrăzneț plan pentru a susține designerii și producătorii autohtoni: un marketplace dedicat modei, celor mai noi tendințe și produselor de bună calitate. Oferta de magazine listate în marketplace cuprindea în momentul lansării 350 de branduri de la care sunt disponibile aproximativ 25.000 de produse. Până la finalul anului, FashionUP plănuiește să pună la dispoziția clienților peste 50.000 de produse de la unele dintre cele mai cerute și căutate mărci

”În urmă cu șapte ani, am debutat în zona de fashion online din România. Îmi aduc aminte foarte bine perioada: încă se vorbea foarte mult despre criza economică, achizițiile online abia începeau să fie luate în serios, iar de Black Friday nici nu se știa în România. În pofida acestui context, am început. Am făcut acest pas cu pasiune și entuziasm aproape ca un copil care vine pe lumea asta și are numai de învățat și apoi de pus în practică. Și aveam o grămadă de învățat! Comerțul online ne-a devenit a doua mamă, iar tehnologia și metodele de comunicare în medii digitale – al doilea tată. Am evoluat odată cu cele mai noi tehnologii adoptate de clienții noștri și ne-am adaptat situațiilor, țintind mereu spre mai bine, mai ușor, mai frumos, de mai mare calitate pentru publicul nostru.

După șapte ani mă uit cu bucurie că suntem în România, Ungaria și Bulgaria, dar, deși sunt în aceeași regiune, experiența diferă foarte mult de la o piață la alta și nu ne puteam baza că vom implementa aceleași planuri și strategii. Pot spune acum că avem primii șapte ani de-acasă, au fost fenomenali, și ne pregătim deja pentru următorii. Suntem nerăbdători să vedem ce ne rezervă viitorul și cum putem să creștem și mai mult, alături de cei care ne împărtășeșc pasiunea pentru tendințe, modă și stil”, a declarat Alin Stanciu, fondator si director general FashionUP.

FUP Distribution, compania care operează magazinul online fashionup.ro, ţinteşte anul acesta afaceri de peste 30 milioane de lei. Compania mai are operaţiuni şi în Bulgaria şi Ungaria, iar în România, media coșului de cumpărături este de aproximativ 350 de lei. Strategia echilibrată și integrată de marketing, împreună cu suportul pentru clienți și calitatea serviciilor îi conving pe cei mai mulți cumpărători să revină, după cum se vede și în statistici: în maximum 40 de zile, cei mai mulți clienți plasează o nouă comandă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *