Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Expozitia “Print beautifes our life” are loc in perioada 12 septembrie-7 octombrie, in Energiea

print beauties of our lives

print beauties of our livesCele opt lucrări câştigătoare ale provocării “Print beautifies our life” pot fi admirate până pe data de 7 octombrie, în Energiea, în cadrul unei expoziţii speciale realizate de AdPrint Foundation.

Campania “Print beautifies our lives” s-a adresat creativilor şi agenţiilor de publicitate din întreaga lume. Lucrările câştigătoare au fost alese de un juriu format din creativi internaţionali de renume: Michael Weinzettl, Editor-in-chief, Lürzers Archive, Stefan Schmidt, Fondator şi Creative Director, dieckertschmidt; Philippe de Ceuster, Partener şi Creative Director, Mortierbrigade; Pol Úbeda Hervàs, Senior Art Director, JWT şi Gian Carlo Lanfranco & Rolando Cordova – Senior Creatives, Fred & Farid.

Cele 8 campanii câştigătoare, pe care le puteţi vedea în Energiea (Str. Brezoinau, nr 4), sunt cele care au redat cel mai bine mesajul provocării propuse de AdPrint Foundation anul acesta: execuţia“There is a David Beckham for every woman”, din campania cu acelaşi nume, semnată de Friends Advertising-România, execuţia “Clown”, campania “Freedom”, realizatã de Next Advertising-România, execuþia “Giftwrap”, semnatã de Casa Imago-Republica Moldova, lucrarea “Fly pack”, campania “Better on paper”, realizatã de Publicis Bucharest-România, lucrarea “Guinness”, campania “From product to brand”, semnatã de Mercury 360-România, lucrarea “It works”, semnatã de Fletcher Agency-Spania, execuþia “Flexible”, din campania “I am!”, semnatã de AdVenture-România ºi lucrarea “Frînculescu”, din campania “Print not dead”, realizatã de Publicis Bucharest, România.

În cadrul campaniei “Print beautifies our life” au fost înscrise 114 execuţii/62 de campanii, semnate de către 33 de participanţi, din 9 ţări

AdPrint şi-a extins activitatea începând cu 2013 şi îşi propune să genereze, să reunească şi să promoveze publictatea în print, graphic design-ul şi media printate la nivel internaţional. Competiţia anuală care premia publicitatea va fi înlocuită cu o serie de proiecte ce vor mobiliza agenţiile să creeze, pe baza unor briefuri, reclame în print care să ilustreze valoarea acestui mediu.

Scopul principal AdPrint va fi să genereze şi să promoveze publicitatea în print şi printul ca mediu la nivel internaţional printr-o serie de proiecte şi campanii de conştientizare. Astfel, www.adprintfestival.com va reuni toate printurile premiate în competiţiile internaţionale de profil, iar AdPrint va cauta parteneri la nivel internaţional pentru a expune toate aceste lucrări.

Bucuresti, 16.09.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.