Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Evensys lansează în premieră Abonamentul de Conferințe

Industria evenimentelor a fost lovită de noul coronavirus încă dinainte să fie impusă izolarea la domiciliu, să fie oprite zborurile și să fie instaurată starea de urgență. Rând pe rând, conferințe de renume au ales să anuleze sau să își reprogrameze edițiile din 2020. În acest moment, toată piața conferințelor de afaceri și a târgurilor, a festivalurilor de orice fel și a concertelor de toate mărimile este efectiv înghețată.

Unii organizatori și-au mutat evenimentele în mediul online, o mișcare binevenită pentru conferințele de nișă și training-uri. Însă evenimentele au o importantă componentă de socializare și interacțiune, ce nu poate fi reprodusă la adevărată valoare prin întâlniri pe platforme virtuale. În acest context, companiile de evenimente sunt nevoite fie să își reinventeze afacerea, fie să se reprofileze, fie să aștepte vremuri mai bune pentru a-și relua activatatea obișnuită.

Evensys, unul dintre cei mai vechi organizatori de evenimente din România, a ales să profite de potențialul pe care îl are mediul online, pregătind în acest moment mai multe formate de conferințe virtuale, și să caute noi idei pentru a asigura continuitatea întâlnirilor offline.

„După două luni de așteptare și de sperantă că ne vom revedea curând cu mii de oameni în sălile de conferință, ne-am dat seama că trebuie mai degrabă să ne pregătim pentru viitor, decât pentru lunile următoare. De aceea, am lansat o sursă de informații online, Romania, Back to Business (https://www.backtobusiness.ro), platforma de consultanță pro-bono Marketing for Good (https://www.marketingforgood.ro) și emisiunea live online Back to Business Netcast (http://www.netcast.ro). Acum ne gândim la viitor și lansăm un produs inedit și original prin care să ne asigurăm continuitatea activității după încheierea pandemiei”, spune Cristian Manafu, Managing Partner la Evensys.

Abonamentul de Conferinte

La aniversarea celor 14 ani de la primul său eveniment, Evensys lansează primul Abonament de Conferințe din România. Abonamentul Evensys propune comunității de marketing, comunicare și digital un pachet de trei conferințe la preț de una. Cei interesați pot plăti până la 1 septembrie un astfel de abonament și beneficiază apoi de acces la alegere la trei dintre conferințele pe care Evensys le va organiza până la finalul anului 2022.

„Conferințele virtuale sunt un vis frumos, dar un vis ce nu poate fi pus în practică ușor pe o piată neobișnuită cu evenimentele online și o piață cu un public dornic de socializare și interacțiune în public. Avem în plan, firește, câteva e-conferences, însă obiectul nostru de activitate principală rămâne organizarea conferințelor offline, care oferă mai multe avantaje celor care vor să afle lucruri noi sau să facă networking. Abonamentul nostru propune companiilor și agențiilor cel mai bun preț pentru o conferintă serioasă în București, organizată într-o locație deosebită și cu meniul unui hotel de 5 stele inclus. De 14 ani, Evensys se bucură de un bun renume și susținerea celor mai mari companii locale sau multinaționale, mai spune Cristian Manafu.

Pe site-ul dedicat Abonamentului Evensys (https://www.evensys.ro/abonamente/) sunt propuse în acest moment șase conferințe relevante pentru oamenii de marketing și comunicare din companii și agenții, toate fiind evenimente-lider pe segmentele lor: Webstock, Digital Marketing Forum, PR Forum, Influencer Marketing Conference, Digital Divas și Visualfest. Evensys lasă deschisă lista de evenimente și oferă posibilitatea participanților să aleagă orice conferință, nouă sau veche, pe care o va organiza până la finalul anului 2022.

De la prima conferință organizată în 2006, Marketing 360°, și până astăzi, Evensys a lansat primele evenimente pe cele mai importante noi discipline din marketing și comunicare: digital marketing, public relations, social media, shopper marketing, mobile marketing, influencer marketing, marketing B2B, blogging etc. Astăzi dezvoltă conferințe și seminarii proprii ce acoperă 6 domenii de business: Marketing & Comunicare, Tehnologie & Social Media, Financiar & Investiții, Human Resources, Fleet Management și Facility Management.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *