Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ECOlemn isi gestioneaza si eficientizeaza proiectele cu SocrateOpen

ECOlemn srl, unul dintre cei mai mari importatori şi furnizori de pardoseli din România (parchet masiv, parchet stratificat, decking), a finalizat recent implementarea sistemului integrat de gestiune open source SocrateOpen, pentru a administra activitatea magazinelor proprii din Bucureşti, Timişoara şi Târgovişte, şi a gestiona eficient activitatea şantierelor de lucru deschise pe tot teritoriul României, precum şi a colaborărilor de tip „parteneriat-ECOlemn” din ţară.

După implementarea sistemului ERP open source de la BITSoftware, ECOlemn beneficiază de optimizarea şi simplificarea procesului de aprovizionare şi producţie, gestionarea optimă a stocurilor şi a proiectelor aflate în derulare sau în negociere şi de un control foarte bun asupra modului de lucru cu partenerii şi clienţii.

Ţinând cont de particularităţile specifice businessului ECOlemn – furnizori de materii prime, materiale şi aparatură proveniţi din ţări din Europa, America de Sud, Africa şi Asia, locaţii multiple proprii şi showroom-uri prin parteneri, vânzări pe proiecte, etc – soluţia ERP oferită de BITSoftware a fost adaptată astfel încât să răspundă optim nevoilor clientului. În acest fel compania are mereu la dispoziţie informaţii imediate şi actualizate cu privire la aprovizionare, stocuri, livrări şi situatia vânzărilor la nivel de client final, mici meseriaşi şi pe proiecte, informaţii despre gestiunile fizice (împărţite pe locaţii) şi gestiunile virtuale (materii prime şi produse finite)..

În plus, prin intermediul modulului de gestionare a proiectelor, cei de la ECOlemn pot de acum să urmărească proiectele aflate în derulare, de la ofertare şi încheierea contractului, până la stabilirea echipei de lucru, a necesarului de materie primă/produse finite şi a definirii fazelor de lucru pe fiecare proiect. Ei au, de asemenea, posibilitatea emiterii facturilor pentru proiecte în rate, cu termene de plată la semnarea contractului, la achiziţia materiei prime şi la finalizarea lucrării.

ECOlemn a fost creat în 2002 ca o completare şi o încununare a unei activităţi de producţie de parchet masiv, dând un alt înţeles în piaţa activităţii de montaj/finisaj. În acest moment, ECOlemn reprezintă un ansamblu de activităţi conceput pentru a satisface exigenţele unei pieţe în dezvoltare, de la importator direct de parchet masiv şi stratificat şi materiale pentru montaj şi finisaj, la design interior şi punere în operă a lucrărilor contractate. Printre clienţii de referinţă ai ECOlemn de până în prezent se numără Biblioteca Băncii Naţionale a României, Consiliul Britanic, reşedinţa ambasadorului Olandei la Bucureşti, Centrul BMW Bucureşti, Hotel Ramada Sibiu, Porsche Bucureşti Nord, Mall AFI Cotroceni, Mall Sun Plaza, Complexul „La Stejari”, Complexul „Eminescu 220” sau Complexul „Dante Alighieri”.

Braşov / Bucuresti, 22.02.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.