Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Dr. Oetker – noul produs Ciocco Latte

Dr. Oetker Romania lanseaza pe piata româneasca un nou produs: “Ciocco Latte”.

“Ciocco Latte” este ciocolata de baut densa si cremoasa. Campania de lansare desfasurata sub sloganul “Te cucereste indata gustul bun de ciocolata”  evidentiaza principala caracteristica a produsului – gustul special, puternic de ciocolata.

Download spot

Dr. Oetker lanseaza “Ciocco Latte” cu o pozitionare clara, sustinuta prin calitatile intrinseci ale produsului: adevarata ciocolata de baut, densa si cremoasa. Ingredientele si consistenta “Ciocco Latte” se bazeaza pe o reteta traditionala italiana.

Privind in urma peste secole, ciocolata de baut reprezinta prima forma in care a fost consumata ciocolata, in secolul al XVI-lea, de catre azteci. Realizata pe baza de cacao, bautura a fost numita “apa amara” sau “ciocolata” si continea ingrediente cum sunt cuisoarele, chimenul si ardeiul iute. Cu timpul, ingredientele mentionate au fost inlocuite de zahar si vanilie, bautura astfel obtinuta fiind preferata de aristocratii din tarile europene. |n perioada Renasterii, in Italia, ciocolata de baut se savura in barurile din Venetia.

De acum inainte, consumatoriii se pot bucura si in România de bautura densa si cremoasa, o bautura sanatoasa pe baza de lapte. Produsul se adreseaza tuturor categoriilor de consumatori si este potrivit pentru orice moment al zile, fiind optim pentru consumul in cafenele sau acasa, alaturi de prieteni.

“Ciocco Latte” este pe cât de gustos, pe atât de usor de preparat prin amestecarea produsului, disponibil in plicuri de 25 grame, cu 100-150 ml lapte, in functie de modul de preparare ales: pe aragaz, la espresor sau cuptorul cu microunde.
Dr. Oetker propune si variante mai sofisticate de consum care contin, pe lânga lapte, frisca, lichior sau rom.

Lansarea ciocolatei de baut va fi sustinuta de Dr. Oetker prin campanie TV, degustari in magazine, campanie Internet si materiale promotionale la punctele de vânzare.

Dr. Oetker are o traditie indelungata in industria alimentara si este lider de piata pe urmatoarele tipuri de produse distribuite pe piata locala: aditivi de patiserie, deserturi, conservanti, pizza congelata, musli.
{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.