Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Doua nationale dintr-o locala

Agentia de publicitate  AD(D)VERITAS a lansat in luna iunie a.c. doua campanii nationale, pentru clientii Rigips Romania si Elit, campanii ce insumeaza peste 3,5 milioane de euro la rate-card.

Cele doua campanii au fost demarate in 4 iunie, respectiv 11 iunie, utilizand majoritatea mijloacelor media: tv, radio, presa de specialitate si publicitate on line. Despre campaniile „Pofta buna la mezelit” si „Rigips domina”, directorul general al  AD(D)VERITAS, Ciprian Pasca, declara: „ Implementarea celor doua campanii nationale reprezinta rezultatul firesc al muncii si dedicarii echipei, investite in aceste proiecte, precum si consecinta unei bune colaborari cu clientii nostrii. Prin serviciile noastre oferim solutii de comunicare integrate, capabile sa creeze, sa sustina sau sa completeze o imagine puternica.”

Rigips Romania se afla la cea de-a doua campanie integrata, implementata cu ajutorul AD(D)VERITAS. In anul 2006, agentia a gestionat, in exclusivitate, intreg contul Rigips, atat ATL, cat si BTL, realizand cu succes diferentierea brandului fata de produs. Pentru campania din acest an, a fost propusa o comunicare menita sa consolideze imaginea placilor speciale de gips carton marca Rigips, rezistente la foc si umezela, iar in cazul Rimano Glet si Rimano Top sa creeze notorietatea produselor.

Contul Elit a fost castigat datorita strategiei creative propuse de agentie, in urma unui pitch organizat la inceputul anului. Pentru garantarea notorietatii numelui Elit ca firma producatoare de mezeluri, echipa creativa a agentiei introduce „mezelit”-ul, un cod personal, utilizat in familie. Mesajul campaniei: „Pofta buna la mezelit!” reprezinta un indemn la a petrece momente placute alaturi de cei dragi.

Compania gestioneaza conturile unor clienti importanti, precum: Tenaris Silcotub, Agricola Bacau, Eternit, Artima, Cora Hypermaché, Electrogrup. La sfarsitul anului 2006, agentia a inregistrat o cifra de afaceri de peste 1 milion Euro, iar pentru anul 2007 este  estimata o cifra de afaceri de 3 milioane Euro. Marindu-si cifra de afaceri in fiecare an, AD(D)VERITAS cunoaste cea mai spectaculoasa evolutie a unei agentii de publicitate full service din Cluj-Napoca.

Cluj- Napoca, 12.06.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.