Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

“Dorinta caut indraznet /indrazneata pentru a ma materializa” by City Mall

Campania care implineste dorinte indraznete continua la City Mall. Dupa o a doua saptamana in care sute de romani au transmis dorintele lor, al doilea castigator al campaniei a fost desemnat. Corina este din Caracal, dar locuieste in Bucuresti si si-a dorit < un shopping prelungit in City Mall in limita bunului "Banutz">. Numele castigatoarei a fost dezvaluit de Razvan Popescu si Orlando, azi dimineata in Fabrica deMenta. Premiul este un voucher de cumparaturi in valoare de 1000 Euro pe care Corina ii poate cheltui in City Mall.

Campania initiata de City Mall se adreseaza publicului larg, mecanismul de participare fiind unul simplu: orice persoana cu un vis indraznet trebuie sa scrie la Radio 21, la Fabrica Dementa (dementa@radio21.ro), sa isi expuna o dorinta si sa ii convinga pe organizatori ca visul sau este deosebit si ca merita indeplinit. Proiectul a debutat pe 22 septembrie si se desfasoara pana pe 10 octombrie. Saptamanal se alege un castigator, astfel cela mai indrazneata idee a saptamanii devine un vis implinit la City Mall.

Campania a inceput pe 22 septembrie si pana acum sute de <visatori> au transmis -dorintele lor: de la cine romantice in mijlocul mall-ului sau a cumpara un aparat dentar fix (!); de la petreceri surpriza pentru iubita/iubit si pana la o petrecere gen “bal mascat” pentru nunta de argint; de la a primi un notebook si pana la a darui iubitei 10, 100, ba nu, 1000 de trandafiri (!).

Campania este comunicata in City Mall, prin afisaj intern, si o pastila extrem de dementa la Radio 21, fiind o “etapa in plus in cadrul platformei de comunicare City Mall , Sufletul Orasului, City Mall, un loc in care se intampla lucruri minunate” afirma Irene Ionita, Marketing Manager City Mall.

Bucuresti, 07.10.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *