Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DOMO îl sprijinã pe Moş Crãciun

DOMO îl sprijinã pe Moş Crãciun şi îţi dãruieşte un brãduţ pentru acasã!

In preajma sfârşitului de an, DOMO vine cu o  promoţie de sãrbãtoare: în perioada 24.11 – 14.12, fiecare client ce cumpãrã de la DOMO produse de minim 500 lei, primeşte cadou un brad! Indiferent de data în care fac cumpãrãturile, clienţii DOMO îşi pot ridica brãduţul în zilele de 17-18 decembrie.

“Ne-am gândit la aceastã promoţie, pentru cã e atât în spiritul sãrbãtorilor de iarnã, ce bucurã sufletul fiecãruia dintre noi, cât şi în noul spirit DOMO. Compania noastrã se aflã într-un proces de rebranding menit sã ne ajute sã susţinem mai bine valorile: cãmin, familie, bucurie, energie şi poftã de viaţã. Aceastã apropiere de casã, de familie, de valorile simple şi adevãrate ale vieţii o susţinem şi prin noua campanie. Intrãm în casele clienţilor noştri nu doar cu electronice şi electrocasnice, cât şi cu miros de brad şi spirit de sãrbãtoare”, a declarat Rãzvan Iancãu, Director de Marketing şi Comunicare DOMO.
                
DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT şi telecom, cu o reţea naţionalã formatã din 110 de magazine ce însumeazã peste 35.000 de metri pãtraţi şi peste 1000 de angajaţi.  În anul 2004 a realizat o cifrã de afaceri de 101 milioane Euro, iar previziunile pentru 2005 sunt de 130-135 milioane Euro.

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.