Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Din ce în ce mai multe companii aleg tichetele cadou pentru a-și răsplăti angajații cu ocazia Sărbătorilor Pascale

tichet cadou Up Romania, 50 lei

În 2017, procentul companiilor care au comandat tichete cadou de Paște a crescut cu 37% față de 2016

În ultimii ani, companiile aleg din ce în ce mai des să își arate recunoștința față de angajați cu ocazia sărbătorilor. În 2017, procentul organizațiilor care au ales să ofere tichete cadou cu ocazia Sărbătorilor Pascale a crescut cu 37% față de anul anterior. Obiectivul acestei acțiuni este de a motiva angajații și de a confirma valoarea contribuției lor la succesul organizației din care fac parte.

De la an la an, numărul companiilor care aleg să își motiveze și să își fidelizeze angajații a crescut, iar peste 70% dintre acestea folosesc tichete valorice. Angajatorii aleg ocazii precum 8 Martie, 1 Iunie, Sărbătorile de Paște sau Crăciun pentru a-și arăta recunoștința față de fiecare angajat în parte și pentru a le face o bucurie cu ocazia acestor evenimente speciale.

tichet cadou Up Romania, 50 lei

Cele mai multe comenzi de tichete cadou vin din partea companiilor din București-Ilfov, Cluj, Brașov, Prahova și Constanța.

“Companiile din România apreciază din ce în ce mai mult avantajele acestui instrument de motivare și recompensare a angajaților, iar acest lucru se reflectă în ponderea ridicată pe care tichetele valorice o au în pachetele de beneficii salariale. Angajații își doresc să fie apreciați pentru munca și ideile lor, iar angajatorii, prin recunoașterea importanței fiecărei persoane în cadrul organizației, contribuie la crearea unui mediu de lucru performant “, susține Elena Pap, Director General Up România.

Avantaje fiscale

Tichetele cadou aduc angajatorilor o serie de beneficii fiscale. Acestea se încadrează în categoria cheltuielilor sociale, ceea ce înseamnă că sunt neimpozabile și scutite de contribuții în cuantum de până la 150 de lei de persoană și sunt deductibile la calculul impozitului pe profit, în limita a 5% din fondul de salarii. Tichetele cadou pot fi acordate tuturor angajaților, dar și copiilor minori ai acestora, beneficiind de aceleași condiții fiscale. În egală măsură, ele pot fi achiziționate și de către societățile care au cel puțin un angajat.

În situațiile în care angajatorii optează să ofere tichete cadou ce depășesc valoarea de 150 de lei, la diferența dintre suma de 150 de lei și valoarea totală a tichetelor cadou se aplică 10% impozit pe venit plus contribuțiile sociale obligatorii: CAS: 25%, CASS: 10% și contribuția asiguratorie pentru muncă: 2,25%.

Toate aceste avantaje ale tichetelor cadou rămân neschimbate, în urma prevederilor fiscale intrate în vigoare de la 1 ianuarie 2018.

Opțiunile de cadouri sunt nelimitate

Cu o multitudine de opțiuni la dispoziție, fiecare angajat are libertatea de a-și alege cadoul perfect din peste 55.000 de magazine partenere din întreaga țară, de unde își poate achiziționa produse și servicii, precum bijuterii, cosmetice, articole vestimentare și de încălțăminte, cărți, jucării, decorațiuni, obiecte de mobilier, electronice și electrocasnice, dar și pachete de vacanță.

În 2017, cele mai multe tichete cadou de Paște au fost folosite în magazine de electronice și electrocasnice, în hypermarketuri și pentru achiziționarea de cosmetice sau haine.

Eficient și elegant

Pe lângă toate beneficiile fiscale menționate și modul facil de utilizare, tichetele Cadhoc pot fi personalizate cu logo-ul companiei, datele personale de identificare ale angajatului, mesaje de mulțumire din partea conducerii sau urări cu ocazia zilelor speciale de sărbătoare. De asemenea, pot fi oferite atât ca file individuale, în carnete, precum și in plicuri cadou (pochette cadeau), o variantă elegantă care prezintă în interior un ghid cu cele mai importante branduri unde pot fi cheltuite tichetele.

Cu ocazia Paștelui, companiile sunt încurajate să aleagă tichetele cadou ca soluție pentru motivarea și valorizarea angajaților, atât a celor cu copii minori, cât și a celor fără copii.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.