Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

De la viziune la schimbare: mobilitatea electrică la Muzeul BMW

Design sketch BMW i3 and BMW i8

Noua expoziţie temporară “BMW i. Mobilitate vizionară”, care se deschide la 23 martie, prezintă mobilitatea viitorului

Bucureşti/München. La 23 martie 2018, o nouă expoziţie temporară se deschide la Muzeul BMW, punând accentul pe marca BMW i brand şi protagoniştii săi, BMW i3 şi BMW i8. Titlul expoziţiei este “BMW i. Mobilitate vizionară”, iar de-a lungul a 18 luni va prezenta mobilitatea vizionară şi conceptele de automobile. Expoziţia aduce un omagiu performanţelor acestui brand, care iniţial a impus standardele cu BMW i3 şi BMW i8 şi a revoluţionat traficul local individual din oraşele mari printr-un număr mare de servicii de mobilitate. Un parc tematic cu aproape 30 de staţii demonstrează diversitatea mobilităţii electrice, aspectele alegerii sustenabile a materialelor şi provocările mobilităţii fără emisii din viitor. Evenimentul duce Muzeul BMW pe un nou drum – pentru prima dată, istoria, prezentul şi viitorul mobilităţii sunt reunite sub un singur acoperiş.

Design sketch BMW i3 and BMW i8

Povestea viitorului

Traseul tematic prin noua expoziţie temporară începe de la originea nevoii de concepte de mobilitate alternativă şi cea mai mare sferă de acţiune a acesteia de până acum: în spaţiul urban, în special în metropole. Instalaţiile impresionante pe tema resurselor şi a emisiilor evidenţiază provocările cu care se confruntă societatea noastră modernă şi indică oportunităţile oferite în prezent prin electrificarea mobilităţii. De asemenea, este prezentată o călătorie prin istoria şi tradiţia mobilităţii electrice la BMW, începând cu modelul BMW 1602, care a fost modificat pentru a fi utilizat în timpul Jocurilor Olimpice de vară de la München, până la marca BMW i de acum. O prezentare generală a reperelor antreprenoriale pune în prim-plan activitatea de pionierat pe care BMW Group a realizat-o în domeniul mobilităţii durabile. Expoziţia a fost organizată pe cinci platforme şi oferă o impresie variată şi informativă despre toate punctele şi aspectele importante ale mărcii BMW i.

Dezvoltare durabilă în fiecare fibră

În zona “Architecture and Power Unit”, vizitatorii sunt introduşi iniţial în structură de bază fundamental nouă din construcţia automobilelor – celula LifeDrive. De asemenea, li se oferă o introducere către motorul electric şi sistemele de stocare a energiei electrice de înaltă tensiune. Punctul central al zonei este conceptul “Megacity Vehicle”, prezentat pentru prima oară la Salonul Internaţional Auto de Frankfurt (IAA). BMW i3 a fost dezvoltat din acest concept. După un tur de 360o în jurul temei dezvoltării durabile, traseul vizitatorului continuă cu cea de-a doua platformă, care prezintă fascinantul design BMW i: desenele şi panourile de informare aduc la viaţă procesul de creaţie. De asemenea, problema “designului durabil” joacă un rol important, la fel ca filosofia de design asociată a mărcii. Platforma materială continuă, iar vizitatorii sunt uimiţi dacă nu au auzit niciodată despre termeni precum frunze de măslin, eucalipt, kenaf şi PET în legătură cu construcţia automobilelor. Acum este prezentat şi procesul de reciclare şi dezmembrare a acestor automobile, pentru a oferi o imagine fascinantă asupra măsurilor de protecţie a mediului la BMW Group.

Mobilitatea urbană în transformare

Penultima zonă tematică se concentrează pe mediul de viaţă urban, în care conceptele de car-sharing, reţelele de încărcare şi soluţiile de aplicaţii pentru servicii de mobilitate au devenit deja o obişnuinţă. Viaţa de zi cu zi a multor oameni este de neconceput fără aceste ajutoare. Cele mai recente evoluţii, cum ar fi BMW Connected, evidenţiază tendinţa către condus conectat şi personalizat. Urban Lounge prezintă diferite proiecte care în viitor vor completa gama de produse a furnizorilor de servicii mari din metropole. Expoziţia se încheie cu o viziune asupra viitorului. Platforma superioară, intitulată “Mobilitatea vizionară”, este dedicată alinierii viitoare a mărcii BMW i şi a performanţelor sale de pionierat în domeniul condusului autonom. Aspectele de inteligenţă artificială sunt abordate şi ele în acest loc, iar un accent deosebit se pune pe rolul jucat de angajaţi în această transformare. În cele din urmă, acesta este factorul-cheie pentru succesul in dezvoltarea avansata a brandului inovator BMW i.

Noua expoziţie temporară “BMW i. Mobilitate vizionară” va fi deschisă la Muzeul BMW cu începere din 23 martie 2018 şi până la data planificată de finalizare, septembrie 2019. Intrarea la expoziţia temporară este inclusă în preţul standard al biletului.

Informaţii suplimentare pot fi găsite la www.bmw-museum.de.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.