Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Digital Star si Starcom au lansat pentru Jacobs Kronung Romania o Invitatie inedita la cafea

Agenția interactivă Digital Star și agenția de media Starcom, ambele parte din grupul Leo Burnett, au dezvoltat o aplicație de Facebook cu totul specială, realizată în contextul lansării paginii oficiale de Facebook – Jacobs Kronung Romania. Pornind de la dorința de a oferi utilizatorului o altfel de experiență aliniată cu spiritul brandului Jacobs Kronung aflat în portofoliul Kraft Foods România, parte a Mondelēz International, dar și cu emoția și povestea din fiecare ceașcă de cafea savurată alături de cei dragi, echipele celor două agenții au lansat o Invitație inedită la cafea, realizată printr-un mesager personal.

„Suntem norocoși pentru că avem în portofoliu o marcă memorabilă. Jacobs Kronung este ceașca de cafea aburindă care te trezește blând dimineața și îți promite că vei avea o zi frumoasă. Este Alintaroma care te îmbie și care te îndeamnă să te oprești pentru câteva minute și să lași vorbele să vină de la sine. Între tine și cei câțiva prieteni de suflet. Doar voi. Câteva minute,” a declarat Ana-Maria Stan, Assistant Brand Manager Cafea.

Aplicația constă într-o invitație muzicală la cafea, în care mesagerul este Horia Brenciu, cunoscut și datorită personalității sale efervescente și spiritului pozitiv pe care îl emană celor din jur. Asocierea cu imaginea acestuia, potrivită cu valorile brandului Jacobs, face mesajul cu atât mai special și autentic. Sunt 3 tipuri diferite de invitații: pentru perechea ta, pentru cineva drag și pentru un prieten, fiecare transmisă într-un mod unic, plin de savoare și voie bună, de Horia Brenciu împreună cu formația sa.

„Cafeaua, dincolo de beneficiile funcționale, este un barometru emoțional al relațiilor interumane. Mai mult decât atât, invitația la cafea în sine are o simbolistică specială. Este un motiv pentru a fi aproape de cineva drag, este un pretext ca să revezi o persoană specială sau pentru a-i reaminti că te gândești la ea.” a declarat Andreea Lupu, BrandComm Kraft Brands Starcom MediaVest.

În primele trei săptămâni de când s-a lansat, numărul fanilor paginii Jabobs Kronung Romania a ajuns la 50.000, cu peste 1.500 de utilizatori zilnici și 20.000 de oameni au trimis invitații la cafea.

Echipa Digital Star care a contribuit la realizarea aplicației este formată din: Alexandru Nicolescu, Dan Lupașcu și Laurențiu Dumitrescu, iar din partea agenției Starcom: Andreea Lupu, Cezar Paraschiv și Silviu Toma. Din partea Kraft Foods Romania s-au implicat: Ana-Maria Stan și Raluca Velcu.

Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2 Parale, 8team și Breeze Mobile fac parte din grupul Leo Burnett. Din 1994 și până în prezent, grupul și-a extins aria de expertiză prin companii specializate în creație, media, relații publice și comunicare digitală, fiind cel mai dinamic și mai premiat grup de comunicare din România – cu un palmares de aproximativ 300 de premii și un număr impresionant de nominalizări la cele mai prestigioase festivaluri de profil. Portofoliul de clienți al celor 8 companii însumează peste 100 de clienți locali și internaționali pentru care creează povești de succes.

Kraft Foods România este parte a Mondelēz International. Kraft Foods este prezentă pe piaţa din România din anul 1994. Mărcile Kraft Foods din România sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo, Tuc, Belvita.

Mondelēz International Inc este lider mondial (NASDAQ:MDLZ) pe piaţa de ciocolată, biscuiţi, gumă de mestecat, bomboane, cafea şi băuturi instant. Compania deţine categoria de snack-uri la nivel global şi mărcile de produse alimentare ale fostei Kraft Foods Inc. după separarea operaţiunilor din America de Nord, ce includ categoria produselor de băcănie, în luna octombrie, anul curent. Portofoliul Mondelēz International include mărci de câteva miliarde de dolari, cum ar fi ciocolata Milka şi Cadbury, cafeaua Jacobs, LU, Nabisco şi biscuiţii Oreo, băuturile Tang şi guma de mestecat Trident. Mondelēz International are un profit anual de aproximativ 36 de miliarde de dolari şi operează în mai mult de 80 de ţări.

Bucuresti, 15.11.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.