Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Despre ‚E’-uri, la Conferinta Internationala „Marketing in Direct”

Marketingul Direct sta sub semnul ‚E’-urilor la cea de-a 3a editie: e-mail, e-commerce, e-marketing. Luand in considerare tendinta marketingului de a se muta pe online, in aceasta editie Conferinta Internationala „Marketing in Direct” (MID) va despica firul in trei prin intermediul a 21 specialisti.

Pe 1 iunie, la Clubul Diplomatic Bucuresti, 250 practicieni din domeniul marcomm vor afla lucruri interesante despre cele mai eficiente instrumente de comunicare directa aplicate in mediul digital. In prima parte a zilei specialistii internationali Dela Quist, Rogier van der Veen, Michael Straathof impartasesc noile tactici si solutii de promovare, iar Marius Ghenea si Silviu Hotaran ofera insight-uri inspirationale din culisele antreprenoriatului, astfel incat viziunea asupra strategiei de comunicare integrata sa fie completa.

Dela Quist, speakerul preferat al editiei anterioare MID, se va simti in largul sau vorbind despre e-mail marketing, instrumentul pe care il gestioneaza de mai bine de 10 ani in Anglia. Marius Ghenea, Presedintele FIT Distribution si autorul cartii „Antreprenoriat”, va aduce in discutie „Lungul drum de la idei la oportunitatile reale”. Despre ce inseamna sa interactionam cu clientii in era digitala va explica olandezul Rogier van der Veen, Director de Marketing E-village, iar strategiile de e-marketing si arta seductiei vor fi explicate de Presedintele Asociatiei Olandeze de Email, Michael Straathof. Silviu Hotaran, Managing Director GKTI Semper Human, va avea de spus ultimul cuvant in ceea ce presupune leadershipul in online.

A doua parte a conferintei, propune trei workshopuri: E-Mail Marketing, cu tema Targeteaza precis, fii rapid, optimizeaza!, Online & Social Media Marketing: Promoveaza-te eficient in mediul online si E-commerce / Marketing Afiliat: Maximizeaza afacerea ta online! Nume sonore vor participa la cele 3 workshop-uri desfasurate concomitent: Lucian Despoiu (Kondiment), Oana Dereli (Pictas), Andrei Georgescu (White Image), Calin Rotarus (ArboInteractive), Bogdan Nedelcov (Mail Agent), Victor Kapra (consultant online), Alin Chiriac (Strateg Ad), Dragos Stanca (Q2M & Publio), Adrian Alexandrescu (Interactions), Alin Zainescu (Media IQ & Status Pimp), Dorin Boerescu (2 Parale), Cristian Ignat (2 Parale), Madalin Matica (ex Dot Commerce) si Andrei Radu (Link2eCommerce).

(R)evolutia mijloacelor de comunicare se va traduce si in atmosfera creata la MID: imbinarea vechiului cu noul, printr-o abordare contemporana, ce pune in valoare elementele interbelice. Mise en place-ul, asigurat de Event Designs, va intensifica mesajul transmis de catre speakeri prin reinventarea contextelor.

Iata si partenerii cu al caror sprijin echipa MID realizeaza a 3-a editie: BCR – Erste Bank, Kraft Foods (Jacobs Kronung Intense, Belvita, Tuc, Milka), Genesys, Star Storage, Aerotravel, Hotel Continental, Agrafa, Sin Media Sound, RPG Security, Giotto, Editura Nemira, Dial Telecom, Good Sign, transfer.ro, Sugar Media si Elevate.

Bucuresti, 09.05.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.