Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Despre campania care a adus brandului Napolact al 7-lea Effie

Campania “Handcrafted promotion” şi-a confirmat eficienţa în cadrul Galei Effie România 2013, fiind premiată cu Bronze Effie la categoria Packaged Food. Este al 7-lea trofeu primit de Napolact şi Propaganda, brandul fiind premiat în cadrul acestei competiţii an de an, începând cu 2008.

Încă de la primele campanii de comunicare, Napolact a susţinut modalităţile simple, tradiţionale, naturale de preparare a lactatelor, lucru subliniat şi prin sloganul său, „Ca odinioară”. Această filozofie se regăseşte perfect în obiectele făcute de mână de oamenii pricepuţi din Ardeal. De aici, conceptul creativ al promoţiei a venit natural, fiind prima promoţie „manufacturată”, „făcută de mână”. Participanţii la tombole puteau, astfel, câştiga obiecte de artizanat precum traiste, ploscă pentru ţuică, ţesături tradiţionale, precum şi călătorii cu prietenii prin satele din Ardeal. Premiul cel mare: o casă aranjată şi decorată pe îndelete de tâmplari şi alţi oameni pricepuţi din Transilvania.

Promoţia, desfăşurată în perioada martie – mai 2013, s-a concentrat în jurul unui site dedicat, care a propus participanţilor o plimbare prin satele transilvănene, oferind premii şi şanse noi de câştig la fiecare pas. Publicul a avut ocazia să trăiască o experienţă cât mai aproape de autenticul zonei Ardealului. Întreaga călătorie a fost gândită să se departeze cât mai mult de ceva programat. De-asta pe drum şi în sate au fost presărate tot felul de evenimente neaşteptate. S-a pus foarte mare accent pe specificul locului, pe lucrul făcut “de mână”, pe adevăratele valori umane. A fost poate o “reţetă” care a făcut ca timpul mediu petrecut pe site să fie atât de mare.

Rezultatele obţinute au convins juriul competiţiei Effie Awards, campania reuşind să aducă pentru Napolact cele mai mari market share-uri din istoria brandului pentru categoriile de lapte şi iaurturi, printr-o rată de participare numeroasă în promoţie.

"Ne bucurăm că brandul Napolact, care a fost ridicat de la zero de Propaganda, a devenit în timp unul dintre principalii jucatori din piaţa lactatelor preferat de români, care confirmă an de an la nivel de eficiență a campaniilor. Suntem mândri ca şi noi, Propaganda, am crescut cu şi alături de acest brand românesc. Experimentul acestei prime promoții «manufacturate» a demonstrat înca o dată că universul brandului Napolact suportă orice tip de activare, rămânând la fel de puternic în mintea consumatorilor săi", a declarat Andreea Butnaru, Account Manager Propaganda.

“Promoţia Napolact a fost pentru noi o călătorie reală prin inima Ardealului. Am vizitat satele despre care am vorbit timp de o lună jumătate, am fotografiat locuri, obiceiuri şi, nu în ultimul rând, am stat de vorbă cu oamenii locului. Am descoperit un Ardeal cu zâmbetul pe buze şi o zonă în care “ospitalitatea” nu e doar un cuvânt ce sună bine. Ne-a plăcut să fim împreună cu Napolact acolo unde a început totul – în inima Ardealului.”, spune Vasile Alboiu, Director de Creaţie, Senior Hyperactive.

Campania a fost realizată de Propaganda împreună cu agenţia de digital Senior Hyperactive. Comunicarea a fost susţinută pe mai multe medii: TV, online, in-store, precum şi prin execuţii locale în homemarket, Cluj-Napoca, componenta media fiind semnată de Universal McCann.

Din partea FrieslandCampina România au contribuit la această campanie: Marian Chiracheş – Group Brand Manager; Elena Oancea – Brand Manager; Ionel Pereş – Senior Brand Manager; Mircea Badiu – Junior Brand Manager.

Echipa Propaganda a fost formată din: Sonia Panait, Strategic Planning Co-Director; Mihai Preotu, Strategic Planner; Ioana Constantin, Account Manager; Andreea Butnaru, Account Manager; Costin Milu, Creative Co-Director; Andrei Dragotă, Copywriter; Vlad Bojan, Head of Design; Silvia Dumitru, Art Director; Marcela Moldovan, AV Producer.

Echipa Senior Hyperactive: Vasile Alboiu, Director de Creaţie; Miruna Dumitrescu, Copywriter; Christiana Zodila, Copywriter; Daniel Oprea, 3D Artist; Irina Ivan, Account Manager; Gabriela Stanca, Account Executive; Dana Cucoş, Social Media Manager; Ionuţ Ciubotariu, Director of Operations; Valentin Vasilescu, Action Script Web Developer; Ştefan Zibilianu, PHP Web Developer.

Bucuresti, 13.06.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.