Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Depanero recomandă clienților să utilizeze serviciul de pick-up & return, exclusiv prin curier

Depanero logo

Compania anunță atingerea unui volum de 4 milioane de reparații efectuate până în prezent

  • Preluarea și livrarea produselor se fac în condiții de maximă siguranță, fără contact
  • Igienizare și carantină 24 de ore pentru toate produsele primite de la clienți
  • Sfaturi pentru clienții care trimit produse în service în această perioadă

Depanero, cea mai mare firmă de service electro-IT din România, recomandă în această perioadă utilizarea serviciului de pick-up & return exclusiv prin intermediul curierilor, disponibil pentru toate produsele, cu excepția electrocasnicelor mari și a produselor care necesită reparații la domiciliu, ca măsură de siguranță atât pentru protecția clienților, cât și a angajaților.

Clienții sunt sfătuiți să evite deplasările personale la service-ul Depanero și să utilizeze website-ul https://www.depanero.ro/pick-return pentru a trimite prin curier orice produs defect. Preluarea și livrarea produselor se fac în condiții de maximă siguranță, fără contact, conform măsurilor suplimentare de protecție implementate la nivelul companiei.

Depanero logo

Astfel, ca măsură de siguranță, toate produsele primite de la clienți intră în carantină pentru 24 de ore. Produsele cu risc și cele care suferă multe atingeri (telefoane, tablete, laptopuri etc.) sunt igienizate anterior intrării în reparație, pentru a preveni răspândirea unui potențial virus.

Echipele de tehnicieni Depanero își desfășoară activitatea la parametri normali în această perioadă, inclusiv în cazul intervențiilor care necesită deplasarea la domiciliul clientului, cu respectarea tuturor normelor de protecție și igienă adaptate situației actuale. Astfel, tehnicienii din teren sunt dotați cu echipamente de protecție (măști, mănuși, protecții încălțăminte) și cu kit cu soluție dezinfectantă. După fiecare intervenție la client, se schimbă echipamentul și se dezinfectează.

De asemenea, angajații Depanero care lucrează în service urmează reguli stricte de igienă, pentru a proteja atât sănătatea lor și a familiilor lor, cât și pe cea a clienților.

„În activitatea de service, igienizarea suprafețelor și spațiilor de lucru este o normă. Reparăm zilnic echipamente sensibile la praf, umezeală sau căldură, astfel că aveam deja implementate proceduri stricte de igienă și menținere a curățeniei. Colegii noștri din service, dar și tehnicienii din teren sunt obișnuiți să poarte echipamente speciale.
Credem, însă, că prevenția este cea mai bună soluție atât în viața noastră de zi cu zi, cât și în această perioadă excepțională, astfel că am luat imediat măsuri suplimentare de igienă și protecție, pentru a limita răspândirea virusului și a avea grijă de sănătatea angajaților și a clienților noștri,” a declarat Irina Mincinopschi, director general Depanero.

Alte măsuri de siguranță implementate de Depanero:

  • Acțiuni de dezinfecție, din 2 în 2 ore, cu prioritate în zona de recepție și în spațiile comune
  • Verificarea temperaturii angajaților în fiecare dimineață la începerea activității, fără contact
  • Echipamente de protecție pentru zonele de recepție, front și logistică – mănuși de protecție și măști, dezinfectanți pentru clienți și angajați
  • Pentru a evita aglomerația în zona de recepție, a fost limitat accesul clienților la 5 persoane simultan
  • Limitarea numărului de persoane aflate simultan în același spațiu la 20
  • Angajații care pot lucra de acasă lucrează deja în această formulă
  • Anularea întâlnirilor de serviciu și utilizarea mijloacelor de comunicare online

Sfaturi pentru clienții care trimit produse în service în această perioadă:

Specialiștii Depanero au identificat câteva produse care intră într-o clasă ridicată de risc și care necesită o pregătire adecvată înainte de a fi trimise în service.

  • Periuțe de dinți electrice – ca măsură de siguranță, este recomandată îndepărtarea capetelor periuțelor de dinți electrice.
  • Purificatoare de aer – ca măsură de precauție, clienții sunt sfătuiți să scoată filtrele de la purificatoarele de aer, să nu atingă suprafața filtrului și să nu îl miroase, deoarece acesta conține substanțele poluante colectate din aer. Nu în ultimul rând, să se spele pe mâini după fiecare acțiune de înlocuire a filtrelor.
  • Saci de aspirator – ca măsură de protecție, este recomandată îndepărtarea sacilor din aspirator înainte de trimiterea produsului în service. Purtați o mască în timpul efectuării acestei operațiuni pentru a vă proteja împotriva prafului, acarienilor și bacteriilor care sunt colectate în sacul de aspirator. Aruncați cu grijă sacul la coș și închideți foarte bine punga de gunoi.

4 milioane de reparații efectuate de specialiștii Depanero, până în prezent

Depanero anunță atingerea unui volum de 4 milioane de reparații efectuate până în prezent, în garanție și post-garanție, din toate categoriile de produse de folosință îndelungată și nu numai.

Produsele reparate în cadrul service-ului Depanero însumează 95% din acest volum, în timp ce restul de 5% (aproximativ 200.000 de produse) este reprezentat de reparațiile efectuate la domiciliul clienților.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.