Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Delia cucerita de un concurent, telespectatorii indragostiti de X Factor

Peste 2.3 milioane de telespectatori urmãreau asearã spectacolul X Factor

Voci extraordinare, emoţii puternice, momente amuzante şi un juriu pe placul tuturor generaţiilor au fost ingredientele unei seri magice la Antena 1. Telespectatorii au “devorat” cel de-al treilea episod al audiţiilor X Factor de aseară, super show-ul impunându-se ca lider de piaţã, atât la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, cât şi în rândul populaţiei din mediul urban.

Poveştile frumoase, unele mai vesele, altele mai triste, momentele amuzante, replicile savuroase ale juriului şi, nu în ultimul rând, vocile extraordinare ce au rãsunat de pe scena X Factor i-au adus pe telespectatori în numãr foarte mare în faţa micilor ecrane. Povestea lui Alexandru Mataev, concurentul din Republica Moldova ce a învãţat româna în urmã cu doar un an, pentru a putea participa la un concurs de muzicã, i-a impresionat foarte tare pe cei trei juraţi, fãcând-o pe Delia sã recurgã la rugãciune: „Îi cer lui Dumnezeu sã mi-l dea în echipa mea!”, nu înainte de a-i face tânãrului o mãrturisire-şoc. “Te iubesc!” i-a strigat jurata, în aplauzele publicului. Alexandru a pãşit pe scena super show-ului cu o atitudine de adevãrat rock star, interpretând piesa “I don’t wanna miss a thing” şi fãcându-l pe Cheloo sã remarce “Nu am ascultat niciodatã o variantã mai bunã a acestei piese!”.

X Factor a înregistrat aseară un rating mediu de 12% şi o cotă de piaţă de 24.4% la nivelul targetului comercial, impunându-se detaşat pe primul loc în topul audienţelor, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe locul secund, cu 11% rating şi 22.4% cotã de piaţã.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

X Factor (20:30-23:08)

Antena 1

12

24.4

667

Pro TV

11

22.4

613

Ierarhia s-a păstrat şi la nivelul targetului din mediul urban, Antena 1 conducând şi de această dată audienţele. 1 112 000 de telespectatori din mediul urban au urmărit, în medie, X Factor, Antena 1 înregistrând în rândul acestui target un rating mediu de 10.6% şi o cotã de piaţã de 19.7%.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

X Factor (20:30-23:08)

Antena 1

10.6

19.7

1112

Pro TV

9.1

16.9

954

Vârful de audienţă, la nivel naţional, a fost înregistrat la ora 22.12, când peste 2 352 000 de telespectatori urmãreau X Factor, în vreme ce doar 1 387 000 de telespectatori urmãreau programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

22:12

12.4

23

2352

7.3

13.6

1387

Reluarea celui de-al patrulea episod „Te cunosc de undeva!” s-au impus şi el ca lider detaşat de audienţã atât în rândul publicului comercial, 18-49 urban, cât şi la nivelul tuturor telespectatorilor din mediul urban. Astfel, emisiunea a înregistrat ieri o cotã de piaţã de 14.3% şi un rating mediu de 3.4% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã cu doar 10.3% cotã de piaţã şi 2.4% rating.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Te cunosc de undeva reluare (09:00-12:31)

Antena 1

3.4

14.3

188

Pro TV

2.4

10.3

135

Reluarea celui de-al treilea episod IComedy a fost şi el preferatul telespectatorilor, emisiunea prezentatã de Mihai Bendeac şi Mikey Hash impunându-se ca lider de piaţã atât la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, cât şi în rândul populaţiei din mediul urban. Astfel, IComedy a înregistrat ieri un rating mediu de 5.6% şi o cotã de piaţã de 19.9% în rândul telespectatorilor din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, în vreme ce programul oferit de principalul competitor, Pro TV, înregistra atunci 4.6% rating şi 16.4% cotã de piaţã. Ierarhia s-a pãstrat la nivel urban.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Icomedy reluare (23:08-00:52)

Antena 1

5.6

19.9

313

Pro TV

4.6

16.4

258

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 6 octombrie 2013

Bucuresti, 07.10.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.