free download 78 travel guides written by experts

De 3 secole Timisoreana ii rasplateste pe cei ce o apreciaza

Noua promoţie Timişoreana, ce se desfăşoară în acest sezon oferă consumatorilor săi şansa de a câştiga premii instant în valoare de 270.000 de euro. Sub sloganul  „De 3 secole îi răsplătim pe cei ce apreciază Timişoreana” vor fi oferite premii constând în 20 de automobile Dacia Logan MCV şi 10.000 de baxuri de bere Timişoreana la sticle de 2 litri.
Norocoşii care vor găsi sub capacul sticlelor sau sub inelele dozelor mesajul „Logan MCV” vor intra în posesia  unui autoturism , iar mesajele „6 PET” aduc pe loc câştigătorului un bax de 2 litri Timişoreana PET.

„Campania promoţională lansată de Timişoreana reprezintă o modalitate de comunicare simplă prin care continuăm o tradiţie, aceea de a-i răsplăti pe cei care apreciază o bere de calitate”, declară Harry Ioncică, Senior Brand Manager Timişoreana.

Promoţia Timişoreana se desfăşoară timp de 1 lună şi jumătate, în perioada 15 iunie – 31 iulie, la promoţie participând toate sticlele de bere Timişoreana în varianta de sticlă returnabilă de 0.5 litri, doză de 0,5 litri şi Timişoreana PET la sticlă de 2 litri.

Pe toată durata promoţiei câştigătorii au la dispoziţie o linie telefonică cu tarif normal (021 308 09 91) , unde pot suna zilnic pentru a afla cum pot intra în posesia premiilor . Câştigătorii baxurilor de PET Timişoreana îşi vor putea ridica premiul din cele 910 de magazine din toată ţara participante la promoţie.

În cazul în care, pe durata promoţiei cele 20 de maşini nu se dau în totalitate, Timişoreana le oferă consumatorilor o a doua sanşă de câştig, prin intermediul unei trageri la sorţi care va avea loc pe data de 6 august 2007. Pentru a participa la tragerea la sorţi, se trimit în timpul promoţiei  2 capace de bere Timişoreana sau două inele de doza la OP 83, CP 92, Bucureşti. Dacă toate maşinile vor fi câştigate li revendicate până pe 31 iulie inclusiv, tragerea la sorţi nu va mai avea loc.

Regulamentul campaniei promoţionale „De 3 secole îi răsplătim pe cei ce apreciază Timişoreana” este disponibil în mod gratuit apelând info line-ul promoţiei (linie telefonică cu tarif normal: 021 308 09 91).

Promoţia „De 3 secole îi răsplătim pe cei ce apreciază Timişoreana” este dezvoltată împreună cu agenţiile GMP Advertising (ATL), GMP PR şi Mercury Promotions (BTL) şi este susţinută prin promovare la punctele de vânzare şi campanie naţională de out of door (OOH).

"Comunicarea promoţiei naţionale Timişoreana ţine cont de respectabila tradiţie a primei beri din România. Timişoreana, prima bere din România, are – logic –  tradiţie şi în promoţii. Pentru că reclama e sufletul comerţului nu de azi, de ieri, suntem îndreptăţiţi să credem că berarii timişoreni îşi atrăgeau şi acum 300 de ani clienţii, răsplătindu-i pentru aprecierea pe care aceştia o arătau berii lor. Astfel, am propus un exerciţiu de imaginaţie: cum erau promoţiile de acum trei secole? În ce priveşte campania de comunicare a promoţiei anului 2007, aceasta transmite ideea continuităşii berii timişorene şi a relaţiei sale speciale cu toţi cei care o apreciază", declara Adrian Dragan, Senior Copywriter GMP.

Echipa GMP care a lucrat la acest proiect este formată din: Anca Echim – Account Executive, Ramona Sima – Group Account Director, Teodor Cucu – Planneri, Cosmin Ezaru – Senior Art Director, Adrian Drăgan – Senior Copywriter, iar din partea Timişoreana Harry Ioncică, Senior Brand Manager Timişoreana şi Tudor Ghiurca, Junior Brand Manager.

Bucuresti, 27.06.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *