Pe vara aceasta scrie cu aerograful "Da cheie bestiei!" Autorii sunt Coty Romania si Propaganda Advertising. Promotia a fost dezvoltata pentru linia de produse cosmetice adidas, are acoperire nationala si se desfasoara pe durata verii 2005, simultan in toti clientii internationali si in comertul traditional.
Provocarea a fost gasirea temei de promotie si a unui mecanism simplu care sa rezoneze cu specificul tinerilor. Ideea a fost sa inteleaga din prima ca viata se traieste in aer liber si ca esti liber numai daca te afli mereu in miscare.
Publicul tinta este format din tineri intre 16 si 25 de ani, iar pozitionarea marcii ca "Freestyle vitality enhancer" a stat la baza conceptului promotiei. Acesta s-a concretizat in headline-ul "Da cheie bestiei" si o executie vizuala bazata pe un mix intre ilustratie si fotografie pentru a sugera cit mai puternic caracteristica esentiala a tinerilor, energia.
Premiile puse in joc de adidas sint 10 ATV-uri si o multime de alte premii instant. Pentru a cistiga trebuie sa cumperi orice produs cosmetic adidas, sa razuiesti eticheta de pe el si sa trimiti prin sms codul gasit.
Particularitatile publicului tinta au influentat decizia de stabilire a mixului de comunicare: TV neconventional – concretizat prin realizarea unor jingle-uri pentru postul Tv K-lumea – outdoor, executii presa (inclusiv teasing) si actiuni BTL la punctul de vanzare si in zonele cu mare concentrare de tineri. De asemenea, agentia a dezvoltat si un joc de computer in care personajul din centrul campaniei porneste in forta prin oras, calare pe atv. Pregatiti-va sa-l primiti pe mail. Va fi o lovitura.
Bestiile care au realizat campania sint: Marian Dumitrescu – Marketing Manager Coty, Anton Motoescu – Marketing Coty, Alina Nastase – Marketing Coty, iar de la Propaganda Dan Moldovan – Director de Creatie, Vlad Bojan – Art Director, Paul Cioran – Copywriter, Mara Grajdeanu – Account Manager si Claudia Curcuta – Account Executive. Ilustratia a fost facuta de Matei Arnautu si Vlad Bojan.
adidas este unul dintre cele mai puternice branduri la nivel international, iar produsele de ingrijire adidas reprezinta in domeniul cosmetic aceeasi viziune indreptata spre depasirea limitelor. Cosmeticele adidas sint cea mai buna alegere pentru persoanele tinere, pline de dinamism si de energie. Aceste produse sint dezvoltate impreuna cu atleti profesionisti, iar efectul lor este unul dinamic, adaptindu-se in functie de caldura si umiditatea corpului si protejind la maxim indiferent de efort.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Minio câștigă 9 premii la Employer Branding Awards 2024 și un Bronze la Digital Communication Awards...
Uniunea Agențiilor de Publicitate din România prezintă rezultatele primului studiu de satisfacție a ...
Oricine poate fi influencer în grupului său de prieteni, iar brandurile își pot crește de până la 4 ...
NIOXIN® ne dezvăluie noua sa imagine și parteneriatul global cu dermatologi, focusat pe soluții știi...
MARe din Primăverii aniversează 6 ani și deschide porțile unui nou început: Ioana Enache se alătură ...
Yoyo – un altfel de influencer: oferă cadourile primite de la branduri comunității sale
180+ de milioane de euro pentru 3.000+ proiecte ale ONG-urilor active în comunități din România dato...
Primark donează peste 1 milion EUR organizațiilor caritabile de luptă împotriva cancerului de sân în...