Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Cursuri RTH Consulting

“MANIPULARE COMPORTAMENTALA APLICATA IN VANZARI”
18-19 IANUARIE 2006

“STRATEGII, TEHNICI SI TACTICI AVANSATE DE NEGOCIERE”
25-26 IANUARIE 2006

“CREAREA SI GESTIUNEA EFICIENTA A BUGETULUI DE MARKETING”
28-29 IANUARIE 2006

CURSURILE se vor desfasura in salile de conferinta U-BUSINESS CENTER (UZINEXPORT) din Bdul. Iancu de Hunedoara nr. 8 (Pta Victoriei langa Citi Bank), Sector 1, Bucuresti, intre orele 9.00-18.00.

CURSURILE vor avea un pronuntat caracter practic. Pe durata zilelor de instruire se vor parcurge obiectivele specifice fiecarui curs in parte, etapele fiind ilustrate de aplicatii practice.

TRAINERI: Cursurile vor fi conduse de specialisti in training si consultanta manageriala, care au parcurs toate nivelurile de competenta profesionala ocupand functii de top management in firme multinationale si obtinand diplome universitare de inalt nivel (PHD. MARKETING, SALES & DISTRIBUTIONS; EXECUTIVE MBA; MASTER IN MANAGEMENT; CERTIFIED MANAGEMENT CONSULTANT, CERTIFIED TRAIN THE TRAINER)

MATERIALELE pentru instruire corespund unui standard profesional de inalt nivel cuprinzand: videoproiectie, suport de curs pentru participanti, studii de caz, simulari, metode creative-roll play, diplome nominale de participare.
·    In cazul in care participantul renunta la cursul rezervat, RTH ramburseaza 50% din costul cursului.

·    20% discount pentru un numar mai mare de 5 particianti/curs/Companie
·    Pentru un numar mai mare de 9 participanti/curs/Companie, cursul poate fi organizat la sediul clientului
·    Plata se face in lei la cursul BNR din ziua efectuarii platii, dupa primirea de catre RTH Consulting a formularului de inscriere si eliberarea facturii proforma

“MANIPULARE COMPORTAMENTALA APLICATA IN VANZARI”

Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta prin:
·    Dobandirea usurintei in a prezenta clientilor toate avantajele si beneficiile care decurg din colaborare si evidentierea dezavantajelor clientilor in relatie cu firmele concurente
·    Dezvoltarea capacitatii de directionare a discutiei, raspunsurilor si rezultatelor unei negocieri in directia dorita
·    Identificarea propiilor calitati native si dobandirea celor care recomanda un salesman de succes
·    Decodificarea limbajului trupului si evitarea capcanelor in dialogul cu clientii
·    Recunoasterea tuturor tipurilor de personalitate ale psihologiei clasice
·    Strategii si tehnici de construire a unei imagini pozitive
·    Dezvoltarea capacitatii de a profita de anumite avantaje si obtinerea maximizarii vanzarilor
·    Aplanarea conflictelor cu clientii si publicul companiei
·    Castigarea increderii clientilor si a companiei incare activeaza
·    Folosirea ca tehnica:”ancorarea psihologica”
·    Insusirea cunostintelor si dobandirea capacitatii de utilizare a tehnicilor de manipulare comportamentala
·    Obtinerea rezultatelor dorite prin identificarea cu problemele clientului
·    Constientizarea importantei rolului imaginii pozitive asupra clientilor
·    Constientizarea gradului de motivare obtinut prin acumularea de cunostinte la un standard profesional.
·    Dezvoltarea increderii in sine si in cultura organizatiei
CATEGORIA VIZATA: Sales reprezentative, Supervisori vanzari, Directori vanzari
DURATA CURSULUI: 16 ore
PRET: 150 Euro + TVA per participant incluzand suport de curs, pauza de cafea, masa de pranz, certificat nominal de participare.

“STRATEGII, TEHNICI SI TACTICI AVANSATE DE NEGOCIERE”

Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta. Astfel dupa terminarea acestui program cursantii vor fi capabili sa :
·    Sa cunoasca si sa stabileasca  care sunt obiectivele, avantajale si dezavantajele procesului de negociere
·    Sa identifice calitatilor native ale unui negociator
·    Sa dobandeasca calitatile unui bun negociator
·    Sa isi pregateasca negocierea si etapele pe care trebuie sa le parcurga in vederea desfasurarii unei negocieri
·    Sa combata obiectiile partenerilor de afaceri si sa obtina cele mai bune rezultate
·    Sa isi gestioneze situatiile de criza si cum sa isi armonizeze relatiile cu partenerul de afaceri
·    Sa isi urmareasca obiectivele pe timpul derularii negocierilor
·    Sa urmareasca derularea contractelor agreate in negociere
·    Sa pregateasca fiecare etapa a negocierilor
·    Sa culeaga informatiile necesare negocierilor : starea financiara a partenerului, modul de negociere al partenerului.
·    Sa anticipeze obiectiile partenerului si sa le demonetizeze
·    Sa intocmeasca un plan de negociere
·    Sa aleaga cele mai potrivite modalitati de abordare a negocierilor
·    Sa identifice toate constringerile interne si externe ale procesului de negociere
·    Sa identifice tot ce iar impiedica sa duca la bun sfarsit procesul de negociere
·    Sa foloseasca slabiciunile partenerului de negociere pentru a obtine un avantaj
·    Sa evite capcanele pe care negociatorul i le poate intinde pe parcursul derularii negocierilor
·    Sa obtina conditii avantajoase folosind la randul sau capcane in negociere
·    Sa foloseasca diferite strategii de negociere cu partenerul de afaceri
CATEGORIA VIZATA: Administratori firme, directori generali, directori vanzari, directori conturi speciale, supervizori conturi speciale, negociatori, category manageri, personal achizitii
DURATA CURSULUI: 16 ore
PRET: 150 Euro + TVA per participant incluzand suport de curs, pauza de cafea, masa de pranz, certificat nominal de participare

“CREAREA SI GESTIUNEA EFICIENTA A BUGETULUI DE MARKETING”
Acest program ofera participantilor o trecere in revista a celor mai avansate  elemente de gandire strategica in domeniul elaborarii bugetelor de marketing si permite acestora:     
·    sa dezvolte, prin practica, capacitatea de a modela  strategia de marketing a companiei, elemente de pregatire si elaborare a bugetelor, si exemple de a exersa moduri concrete de  implementare a acestei strategii.
·    sa dezvolte abilitati de întelegere, analizare si urmarire a actiunii manageriale in implementarea strategiilor de marketing.  
Cursul consta in lucrul in echipe, pe cazuri concrete de companii, din diferite domenii de activitate: Retail, Servicii, Industria alimentara, Industria confectiilor, Prelucrare metale, Servicii creative, Echipamente energetice, Asigurari/ banking, IT
OBIECTIVE:
·    Dezvoltarea gandirii strategice si a abilitatilor de structurare si sinteza
·    Experimentarea luarii de decizii in echipa
·    Dezvoltarea abilitatilor de concepere si sustinere a unui proiect
·    Stimularea flexibilitatii si creativitatii in gasirea de solutii fezabile
·    Analiza comparativa a mediului de afaceri, pe baza informatiilor curente privind Piata, Produsul, Concurenta, Distributia si Factorii de mediu;
·    Analiza strategica si alergerea strategiilor generice
·    Dezvoltare obiective corporative
·    Reactii pe piete in contractie
·    Selectia si gestiunea canalelor de distributie
·    Planul de comunicare integrat si resursele de sustinere a acestuia
·    Metoda Balance Score Card
·    Determinarea si elaborarea bugetelor
·    Controlul implementarii si a eficientei investitiei
·    Beneficii in adoptarea sistemica
CATEGORIA VIZATA: Seminarul se adreseaza managerilor si specialistilor care doresc sa-si insuseasca o metodologie de planificare adaptata specificului departamentului: directori generali, directori de marketing, directori financiari precum si alti responsabili de produse, servicii si dezvoltare a afacerii , responsabili cu elaborarea bugetelor, definirea de strategii si controlul implementarii.
DURATA CURSULUI: 16 ore
PRET: 150 Euro + TVA per participant incluzand suport de curs, pauza de cafea, masa de pranz, certificat nominal de participare.

Solicitati formular de inscriere si tematica cursurilor la tel: 021-410.11.28
e-mail: marketing@rthconsulting.ro

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *