free download 78 travel guides written by experts

Cum îmbunătățește serviciul Coleto experiența cumpărăturilor online și eficientizează livrarea coletelor

Coleto, companie de curierat cu o rețea de puncte de livrare și ridicare, prezintă câteva dintre avantajele unui astfel de sistem, care nu depinde de traficul din oraș, dar nici de disponibilitatea unui client de a primi pachetul când ajunge curierul la el. Totodată, vine cu un impact financiar semnificativ asupra magazinelor online care aleg serviciile sale în detrimentul unui curier tradițional.

Prețurile pentru livrarea către și de la punctele de lucru Coleto sunt optimizate, ceea ce reduce costurile suportate de magazine atât cu livrarea, cât și cu retururile. Acest lucru poate spori și vânzările, deoarece clienții se simt mai confortabil cu ideea de a primi și prelua produsele dintr-un punct fix la care pot ajunge în funcție de programul lor.

Coleto, Office Swan Park

Totodată, serviciul Coleto are și un impact semnificativ asupra traficului din oraș. O astfel de rețea de puncte de lucru le permite clienților să ridice produsele comandate online când doresc, fiind la distanță apropiată de casă și pot ajunge pe jos, fără să-și facă griji pentru locuri de parcare. În plus, între depozite și spațiile Coleto, livrările sunt realizate dimineața. Acești doi factori au cu siguranță impact asupra diminuării traficului urban.

Finalul de an este o perioadă foarte aglomerată pentru comercianții online, iar firmele de curierat vor face față cu greu livrărilor, în special în ultimele două luni din an. De aceea, beneficiile oferite de serviciile Coleto susțin cu succes fluxul mai mare de vânzări al magazinelor și le oferă opțiunea de livrare a doua zi dimineața pe durata promoțiilor și în zilele aglomerate. De asemenea, returul este mult mai rapid și eficient, iar costul este mult redus.

RECOMANDAM:  Studiu GPeC: ce preferințe au românii în materie de cumpărături online

Beneficiile pe care le oferă Coleto în plus față de curierii tradiționali

Pentru a spori confortul clienților săi, Coleto caută să fie cât mai accesibil, tocmai de aceea are puncte de livrare situate întotdeauna la parterul clădirii, într-un loc la care se poate ajunge ușor, aproape de marile bulevarde ale orașului sau în apropierea unor puncte cheie cum ar fi locuri de parcare, mall-uri, stații de metrou, centre comerciale. De asemenea, Coleto are și sistem de notificare prin SMS și e-mail, astfel încât clienții să fie mereu informați.

Orice persoană care are de ridicat un colet va fi înștiințată cu privire la acest lucru și i se vor oferi detalii precum timpul de livrare, suma datorată, adresa și numărul de telefon al biroului de curierat. Totodată, clienții beneficiază de șapte zile de depozitare gratuită.

Pentru a plasa o comandă este necesar un singur apel telefonic, chiar dacă sunt mai multe colete de livrat. Clienții au posibilitatea de a returna în orice moment un colet, serviciu pentru care beneficiază de tot suportul reprezentanților Coleto.

Save

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *