Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum arata saptamana 11-17 aprilie in Barometrul de emotii ale consumatorilor

saptamana 11-17 aprilie in Barometrul de emotii ale consumatorilor

Barometrul de emotii ale consumatorului urmareste conversatiile din digital si intreaba saptamana de saptamana romanii despre grijile actuale, incepand cu invazia in Ucraina.
Urmarind fluctuatiile cele mai mari ale saptamanii trecute, se poate observa ca:

In ceea ce priveste cresterea preturilor, aceasta a fost saptamana RETAIL-ului si a E-COMM-ului datorita perioadei Pastelui, iar interesul pentru Oil & Gas a mai scazut. Sentimentul negativ fata de preturile din retail si e-comm a scazut cu 6% fata de saptamana anterioara, iar subiectele abordate au fost: ofertele, reducerile de Paste si voucherele cadou.

 saptamana 11-17 aprilie in Barometrul de emotii ale consumatorilor

Legat de grijile romanilor, se poate observa o crestere a preocuparii pentru CURSUL DE SCHIMB, acesta inregistrand cea mai mare valoare de la inceputul perioadei analizate. De asemenea, romanii par a fi din ce in ce mai ingrijorati de disponibilitatea stocurilor in magazine.

Despre share-ul de buget alocat cheltuielilor obligatorii (alimente, produse pentru casa), acesta a crescut cu 4% fata de inceputul lunii, de la 60% la 64%. Daca in urma cu 3 saptamani 88% dintre romani declarau ca vor amana investitiile in bunuri de folosinta indelungata, in ultima saptamana procentul a crescut la 93%.

Despre impactul conflictului din Ucraina, conversatiile din mediul online genereaza o crestere a sentimentului negativ pentru subiectele legate de FINANCE.

Barometrul de emotii ale consumatorului reprezinta o analiza menita sa redea pulsul emotiilor consumatorilor in timp real. Analiza saptamanala vine din nevoia unei monitorizari continue si frecvente, cu date actualizate saptamanal, pentru a putea urmari o evolutie a starii romanilor, dar si a impactului in consum, pe industrii.

Barometrul de emotii ale consumatorului este realizat de Data Intelligence by Publicis Groupe Romania si Digitas Romania

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.