Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cu sprijinul Volksbank poti sa-ti indeplinesti o bucurie

Volksbank caută pe Internet trei români cu dorințe frumoase sau ambițioase, pe care să-i ajute să-și transforme bucuria în realitate. Banca a apelat la trei bloggeri cunoscuți – Dana Rogoz, Simona Tache și Vlad Petreanu – care să ducă mai departe mesajul către publicul lor și să ofere șansa cititorilor de a-și îndeplini o bucurie mult-visată.

În luna noiembrie, trei bloguri, trei campanii tematice, trei premii a câte 1.000 EUR îi așteaptã pe cei care sunt suficient de motivați pentru a-și realiza bucuriile.

Înscrierile vor fi deschise până pe data de 13 noiembrie 2013, urmând o etapa de preselecție. Câștigătorii vor fi aleși din listele scurte pe baza votului public și a notelor acordate de Dana, Simona și Vlad.

Toate detaliile și informațiile privind desfășurarea campaniei, precum și lista completă de înscrieri sunt accesibile tuturor utilizatorilor pe site-ul bucuriisimple.ro.

În lunile care urmează campaniei, cititorii vor putea urmări câștigătorii în plină pregătire și realizare a bucuriilor pe care le-au înscris și se vor putea bucura alături de ei.

Pentru că și-a propus ca filosofia brandului să treacă dincolo de declarații, Volksbank caută mereu ocazii de a încuraja oamenii să continue să își urmeze bucuriile, dar și să fie parte din realizarea lor. De aceea, fie că sunt invitații la un concert, târguri cu mici bucurii sau expoziții de carte cu cadouri surpriză, Volksbank continuă să aducă bucuriile în viața de zi cu zi a oamenilor.

”În ultimii trei ani, Volksbank își reconstruiește brandul în ideea că trebuie să revenim la valorile de bază ale societății și să prețuim lucrurile la adevărata lor valoare – noțiuni pe care am încercat să le ilustrăm cu bucurii simple. Vom considera că această campanie este un succes dacă oamenii se vor opri din ceea ce fac pentru cinci minute pentru a se gândi la ceea ce i-ar bucura cu adevărat sau dacă își vor dedica jumătate de oră sã vadă ce i-ar face fericiți pe cei din jurul lor – citind dorințele postate de ceilalți participanți la concurs”, declară Alexandra Frunză, șef departament Comunicare&PR în cadrul Volksbank România.

Campania se desfășoară în perioada 31 octombrie – 24 noiembrie 2013, cu sprijinul BBDO Group România și FourHooks.

Până în prezent sunt 500 de bucurii înscrise în campanie și peste 18.000 de cititori care au văzut mesajul campaniei.

//www.petreanu.ro/
//danarogoz.one.ro/

//www.simonatache.ro/

https://bucuriisimple.ro/

Fondată în anul 2000, Volksbank este o instituţie financiară cu origini austriece, care deserveşte peste 150.000 de clienţi, fiind una dintre cele mai importante 10 bănci de pe piaţa locală, cu active de 4.4 miliarde Euro.

Banca are 131 de sucursale, acoperind cele mai importante arii ale ţării. Ca bancă universală, Volksbank oferă astăzi o gamă completă de produse şi servicii, destinate tuturor categoriilor de clienţi: persoane fizice, companii mici şi mijlocii şi corporaţii mari.

Volksbank îşi propune să ofere produse financiare competitive şi consiliere clienţilor săi, acţionând ca un partener de încredere al acestora.

Bucuresti, 07.11.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.