free download 78 travel guides written by experts

Cu Milka mergi la schi in Alpi!

Iarna asta toata lumea invata sa schieze cu Milka. Pentru ca Milka inseamna ciocolata cu lapte din Alpi, dar si distractie in spirit alpin, cea mai fina ciocolata invita pe toata lumea sa participe la promotia “Cu Milka mergi la schi in Alpi!”.

Toti amatorii de ciocolata si toti cei dornici de o noua experienta vor avea ocazia sa afle mai multe despre Milka si, in acelasi timp, sa faca primii pasi pe partia de schi.

Campania “Cu Milka mergi la schi in Alpi” ofera tuturor sansa de a patrunde tainele acestui sport minunat si de a ajunge in locul unde schiatul este la el acasa: in Alpi. Orice ciocolata Milka sau Milka M-Joy ofera lectii de schi date de profesionisti si te provoaca la o competitie chiar in interiorul ambalajului.

Astfel, in perioada 25 decembrie 2005 – 15 martie 2006, orice Milka sau Milka M-joy se poate transforma intr-un bilet de o saptamana la schi in Alpi sau in weekend-uri de schi la Predeal. Pentru a stimula interesul fata de schi, Milka mai ofera si 100 de perechi de schiuri profesioniste Fischer, 10.000 de schiuri de ciocolata si alte premii.

Castigatorul premiului cel mare va merge in Alpi, impreuna cu 3 prieteni, unde vor avea asigurate lectii de schi si cartele pentru teleschi.

Mai mult, in perioada 7 ianuarie – 26 februarie 2006, Milka ii asteapta la fiecare sfarsit de saptamana pe toti amatorii de schi, incepatori sau avansati, sa schieze pe partiile Kalinderu din Busteni si Clabucet din Predeal. Accesul la distractia de pe partiile de schi destinate incepatorilor se face usor, cu 3 ambalaje Milka participantii primind lectii gratuite de schi sub indrumarea directa a unor instructori autorizati.

Legatura dintre Milka si schi este una naturala, de traditie – in toata lumea, zeci de evenimente importante din lumea sporturilor de iarna au ca partener Milka. Pentru ca o ciocolata fina cum este Milka se savureaza perfect pe o partie de schi, a venit momentul ca sportul zapezii sa cucereasca si inima romanilor prin actiunile Milka din cadrul promotiei “Cu Milka mergi la schi in Alpi”.

Comercializata si sustinuta prin activitati de marketing in peste 18 tari din Europa, Milka este unul dintre cele mai dinamice brand-uri. Inca de la aparitia sa in anul 1901, Milka a fost asociata cu Alpii creandu-se astfel o latura importanta a identitatii marcii, aceasta jucand un rol important in lumea mov a publicitatii Milka. Succesul imaginii Milka se datoreaza integrarii reusite a trei elemente importante: culoarea mov, mediul alpin si o combinatie inteligenta intre traditional si modern.

In 1898, Suchard a fost primul care a creat o ciocolata pentru consum si a impachetat aceasta inovatie intr-un ambalaj modern de culoare mov. De atunci, aceasta incorporeaza toate activitatile marcii sub care s-au creat diferite produse, cum ar fi tabletele, bomboanele si produsele de sezon. Pentru a proteja culoarea marcii, movul Milka a fost patentat peste tot in Europa.

Imaginea traditionala a Alpilor reprezinta idealuri de baza: pe de-o parte relaxare si evadarea din agitatia de zi cu zi si pe de alta parte, un mediu prielnic distractiei si sportului. Strategia de marketing Milka are la baza un mix de publicitate, sponsorizari, componente de PR si concepte implementate online. De cativa ani, sponsorizarea schiului sportiv are un loc stabil in abordarea de marketing, oferind brand-ului o atractie aditionala.

Campania de comunicare pentru promotia “Cu Milka mergi la schi in Alpi” se desfasoara in perioada 25 decembrie – 15 martie 2006 si cuprinde un spot TV, campanie outdoor, o gama intreaga de materiale la locul de vanzare, precum si o puternica componenta de activare pe partii.

 “Spotul ce sustine aceasta campanie are in centru indragita echipa din Alpi: vacuta, marmotele si ursii. Echipa, dedicata sa faca cea mai fina ciocolata, afla ca exista oameni care nu au incercat inca Milka. Pentru a le da un motiv in plus sa incerce cea mai fina ciocolata vin cu ideea de a-i invita pe oameni la ei, in Alpi si de a le oferi lectii de schi, schiuri adevarate, schiuri de ciocolata si alte premii”, declara Viviana Oprea, Asistent Brand Manager Milka- Kraft Foods Romania.

Kraft Foods Romania este o filiala a Kraft Foods Inc., a doua mare companie din lume din domeniul produselor alimentare. Kraft Foods comercializeaza, in peste 150 de tari, marci de renume international, cum ar fi: branza Kraft, cafeaua Jacobs si Maxwell House, biscuitii Nabisco, crema de branza Philadelphia, preparatele de carne Oscar Mayer, cerealele Post si ciocolata Milka.

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *