CSALB și MullenLowe salvează creioanele de la stres

Te-ai întrebat vreodată cine suferă mai mult atunci când te stresezi?

Stresul se manifestă în foarte multe moduri, însă ți-ai ridicat vreodată problema celor care suferă de pe urma ta? Știi care sunt obiectele pe care te răzbuni fără să îți dai seama? Cele mai mici și mai nevinovate. Dar asta nu e o soluție, iar stresul tot acolo rămâne. La tine.

Campanie CSALB & MullenLowe, Creion

Arată-mi în ce stare sunt creioanele tale și îți voi spune nivelul de stres la care te-ai raportat. Situațiile agitate generează răzbunări fără rost, iar ronțăitul creioanelor nu ți-a rezolvat niciodată o problemă.

CSALB – Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar – spune stop creioanelor supuse stresului și le schimbă povestea dramatică în una cu happy end, venind în ajutorul consumatorilor care au o neînțelegere cu banca. Împreună cu MullenLowe, CSALB susține cauza “Salvați creioanele de la stres!”, într-o campanie de comunicare derulată și cu sprijinul agențiilor Initiative (media) și Golin (PR).

„Alături de MullenLowe am dezvoltat un concept prin care să comunicăm cu publicul nostru într-un mod creativ și eficient. Firește că situația nefericită a obiectelor pe care ne vărsăm nervii reprezintă doar o mică parte dintre efectele pe care stresul le are asupra noastră. Ce contează cu adevărat este impactul asupra echilibrului nostru. De aceea, promovăm o abordare orientată pe soluții și îi invităm pe toți consumatorii care se confruntă cu situații neplăcute în relația cu băncile să apeleze la CSALB pentru o soluționare gratuită, rapidă și fără procese în instanță”, declară Liviu Fenoghen, Director CSALB.

CSALB este o organizație europeană, non-profit și independentă, înființată în anul 2016 pentru soluționarea alternativă a neînțelegerilor cu băncile sau cu IFN-urile, oferind posibilitatea de conciliere sau de arbitraj între client și bancă/IFN.

RECOMANDAM:  Violet semneaza campania de comunicare pentru Gardena

„Propunerea noastră a pornit de la o problemă universal-valabilă în ceea ce-l privește pe românul nostru mereu abătut, plin de griji și în căutare de soluții: Stresul. Nelipsit din viața cotidiană, mereu ne distrage atenția de la lucrurile mici, de la detaliile pe care ne răzbunăm în mod inconștient din cauza unei lipse de soluții. Am ales să comunicăm în jurul obiectelor pentru a dramatiza situația și a-i face pe consumatori să conștentizeze, într-un final, că modul în care se manifestă stresul vizavi de obiecte este unul deloc necesar, iar soluția de a le scăpa de tortură o avem chiar noi”, adaugă Iasmina Gheorghe, Copywriter, MullenLowe.

Comunicarea campaniei se desfășoară online, printr-un spot video, bannere online și materiale vizuale adiacente, Facebook Ads, iar în offline informațiile ajung la consumatori prin flyere neconvenționale ce constau în creioane acadea.

Echipele participante

CSALB: Alexandru Păunescu (Membru al Colegiului de Coordonare), Liviu Fenoghen (Director) și Elena Nicodim (Manager Comunicare și Relații Publice).

MullenLowe: Iasmina Gheorghe (Copywriter), Traian Munteanu (Art Director), Andra Panaitescu (Account Director), Ilinca Nanoveanu (AV Producer), Ioana Dobrinescu (Strategic Planner), Gabriela Alexandrescu (Deputy Managing Director) și Damian Nuñez (Chief Creative Officer).

Initiative: Cosmin Oțel (Digital Strategy Director), Mădălina Burduja (Digital Planner), Anca Ionescu (Head of Unit & Account Director).

Golin: Andrada Busuioc (Head of Corporate Division), Ramona Asiminei (Manager), Antonia Horodincă (Junior Media Associate).

Spotul a fost realizat cu ajutorul casei de producție Parc Film, avându-l ca regizor pe Tudor Hristescu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *