Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Crucea Rosie si real,- Hypermarket se alatura in campania sociala

de colectare de rechizite: Investeste in scoala!

real,- Hypermarket şi Crucea Roşie Română au lansat, în parteneriat, "Investeşte în şcoală!" – o campanie de colectare şi donare de rechizite şi cărţi către copiii nevoiaşi din întreaga ţară, pentru a le facilita accesul la şcoală. Iniţiativa aparţine real,- Hypermarket, care desfăşoară, încă din 2010, şi alte acţiuni similare, sub denumirea "Academia de rechizite".

În perioada 10 septembrie – 1 octombrie 2012, perioada începutului de an şcolar, toţi cei care doresc să ajute copiii nevoiaşi să meargă la şcoală au la dispoziţie câte un cărucior de cumpărături, marcat cu numele campaniei "Investeşte în şcoală", şi amplasat după casele de marcat, în toate cele 24 de hipermarket-uri real,- din Bucureşti şi din ţară. Se pot dona astfel cărţi, rechizite şi orice alte echipamente pentru şcoală. La finalul campaniei, Crucea Roşie va colecta toate rechizitele, cărţile şi donaţiile pentru şcoală şi le va distribui familiilor cu copii, care au venituri modeste.

Campania "Investeşte în şcoală!" se înscrie în seria acţiunilor "Academia de rechizite" – un proiect mai amplu, ajuns la a treia ediţie, prin care real,- Hypermarket donează aparatură tehnică (laptopuri şi retroproiectoare) şcolilor alese de cumpărători. Detalii pe www.academiaderechizite.ro şi pe pagina de Facebook, “Academia de rechizite”.

“Din păcate, în România, lipsurile materiale reprezintă cel mai invocat motiv al abandonului şcolar. Imposibilitatea de a plăti rechizitele copiilor, hainele şi încălţămintea, lipsa hranei sunt factori care îi determină pe părinţi să renunţe la şcolarizarea copiilor lor. Toate proiectele Crucii Roşii vizează acordarea de sprijin pentru cei aflaţi în dificultate, iar educaţia copiilor noştri reprezintă o prioritate pentru binele şi viitorul nostru ca naţiune. Ne bucurăm că în demersul nostru nu am fost niciodată singuri. real,- Hypermarket este un partener constant al proiectelor noastre sociale, care oferă, prin implicarea sa, un exemplu de responsabilitate socială”, a declarat dna Mihaela Geoană, Preşedinte, Crucea Roşie Română.

"real,- Hypermarket susţine proiectele educaţionale, atât prin "Ajută-ţi şcoala!", cât şi prin proiectul pe care tocmai l-am lansat, "Investeşte în şcoală!", pentru că şcoala este cea care pune bazele unei societăţi performante. Cu toţii trebuie să ne unim forţele şi să conştientizăm importanţa unei noi generaţii bine pregătite. Mulţumim Crucea Roşie Română pentru că ni s-a alăturat în acest demers şi sperăm să fie ajutaţi cât mai mulţi copii prin această campanie", a declarat Michel Lamoot, Director General real,- Hypermarket.

Bucuresti, 11.09.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.