free download 78 travel guides written by experts

Cristi Chivu s-a alaturat campaniei Lowe PR de

încurajare a participării cetăţenilor la alegerile EuroParlamentare

“Suntem pe ultima sută de metri cu această campanie gigant. Am purtat mesajele Parlamentului European în toate colţurile ţării şi la toate categoriile de public; de la primii votanţi şi tineri în general, până la presă şi alţi multiplicatori de informaţii. Românii ştiu că urmează să aibă loc acest scrutin şi sunt conştienţi de importanţa lui. Misiunea ce ne revine în aceste ultime săptămâni este aceea de a nu-i lăsa să uite”, declară Daniela Cuciureanu, Senior PR Exec Lowe PR.

Ca o ultimă etapă a campaniei, Parlamentul European a iniţiat un proiect special, prin care, personalităţi recunoscute la nivel european înregistrează o serie de filme menite să încurajeze participarea la vot a cetăţenilor.

Echipa Lowe PR l-a convocat în acest scop pe căpitanul echipei naţionale de fotbal, Cristi Chivu, care a acceptat cu entuziasm să adreseze un mesaj mobilizator atât românilor, cât şi fanilor săi din restul Europei. Filmul a fost înregistrat în două limbi, română şi engleză, ieri, 26 mai, la Castelul Sforzesco din Milano, oraşul în care jucătorul locuieşte împreună cu familia sa.

Alături de Cristi Chivu, şi alte mari personalităţi europene au acceptat să se implice în acest proiect, realizând filme similare. Un exemplu este spaniolul David Villa de la FC Valencia.

Între 4 şi 7 iunie 2009, 375 de milioane de cetăţeni ai Uniunii Europene sunt chemaţi la urne în cadrul alegerilor pentru Parlamentul European. Pentru prima dată, alegerile au fost promovate printr-o campanie de informare paneuropeană, prin care s-a atras atenţia electoratului asupra importanţei pe care alegerile o pot avea asupra noastră, a tuturor. La nivel european, reţeaua internaţională Scholz & Friends s-a ocupat de strategia şi implementarea campaniei, iar campania din România a fost gestionată de Scholz & Friends Bucureşti, Lowe&Partners şi Lowe PR.

Componenta de PR a acestei campanii instituţionale fără precedent i-a pus pe români faţă în faţă cu mecanisme de abordare inedite, de la întâlniri face-to-face cu reprezentanţii Uniunii Europene şi dezbateri cu tinerii care votează pentru prima oară, la instrumente interactive – Choice Box/ Cabina Multimedia şi instalaţii stradale 3D de mare impact.

Pentru mai multe detalii despre alegeri, vă rugăm vizitaţi: www.elections2009.eu

Bucuresti, 27.05.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *