Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Courage à trois”, un concept indraznet de activare Lowe&Partners pentru brandul La Festa 3in1,

la ADfel 2013

Creativii Lowe&Partners au pus la cale o activare originală și curajoasă pentru brandul La Festa 3in1, în cadrul ADfel 2013, un eveniment de branded entertainment, happening-uri și experiențe neconvenționale, organizat de Iqads, și ajuns la cea de-a opta ediție.

Timp de trei zile, pe 15, 16 și 17 august, cei care au participat la săptămâna ADfel au fost invitați de La Festa 3in1 să scaneze pentru început un QR code. Codul i-a dus pe un landing page mobil, unde s-au înregistrat în aventura “Courage à trois”, iar aplicația le-a repartizat în mod automat și aleatoriu alte două persoane necunoscute, cu care s-au întâlnit ulterior într-o cabină foto La Festa: aici îi așteptau un pat, un așternut și câteva mesaje îndrăznețe care alcătuiau decorul unei scene pline de fantezie. Participanții au făcut fotografii amuzante, pe care le-au primit instant sau le-au descărcat de pe pagina de Facebook La FestaHeadz. La final, toți curajoșii care au răspuns aventurii “Courage à trois “ au primit câte un plic La Festa 3in1, preparat pe loc, pentru momente de relaxare cu prietenii.

“Pentru că ADfel înseamnă happening-uri și experiențe neconvenționale ne-am gândit la ceva original și amuzant, care să îi distreze cu adevărat pe cei care iau parte la activare. Experiența interactivă de brand a devenit o semnătură a agenției Lowe, atât în cazul campaniilor mari cât și al activărilor. Iar brandul La Festa 3in1 se adresează oamenilor deschişi la minte, după cum spune și sloganul comunicării de brand”, spune Manuela Gogu, director de creație Lowe&Partners.

“Conceptul Lowe&Partners a reușit o legătură foarte potrivită între brandul La Festa 3în1 și un eveniment sinonim cu neconvenționalul, dar și cu ceea ce înseamnă acest brand: deschidere către neconvențional și liberă exprimare a fiecărui individ. Activarea a avut un succes fantastic la ADfel, am văzut cum s-au distrat cei care au trăit experiența «Courage à trois» și care abia așteptau să imortalizeze momentul acestei experiențe”, spune Cătălin Iagăru, Marketing Director Tymbark Maspex România.

Bucuresti, 21.08.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.