Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Concert Alex Clare în deschiderea programului “Sibiu – Festival City”

alex-clare_eemc

Alex Clare, favoritul topurilor britanice și germane, al cărui single “Too Close”, cu peste 100 de milioane de vizualizări numai pe youtube, i-a adus vânzări record, o colaborare cu Microsoft și o foarte prețioasă nominalizare la Brit Awards, lansează proiectul “Sibiu – Festival City”, un program derulat în perioada 27-29 iulie, inițiat de ARTmania. Britanicul Alex Claire își va întâlni fanii din România la ceremonia de lansare a acestui proiect, programată joi, 27 iulie, de la ora 21.30, în Piața Mică din Sibiu. Pe lângă o ofertă culturală bogată – concerte, expoziții, lansări de carte sau film – platforma “Sibiu – Festival City” va găzdui prima ediție a reuniunii internaționale Est European Music Conference (EEMC), un eveniment de anvergură europeană, platfomă de dialog pentru peste 500 de experți, autorități, promoteri români și principalii operatori de pe piața internațională a festivalurilor.

·    Biletele pentru accesul la East European Music Conference, programată în cadrul proiectului “Sibiu – Festival City”- s-au  pus învânzare pe site-ul oficial al evenimentului, www.eemusic.ro.
·    Biletele costă 190, 210 sau 240 de lei, în funcție de momentul achiziției. Biletele permit accesul la ambele zile de eveniment și sunt valabile pentru întreaga serie de seminarii și conferințe incluse în program.
·    “Sibiu – Festival City” se derulează în aceeași perioadă cu Festivalul ArtMania, transformând încă o dată orașul Sibiu într-o veritabilă Capitală a Culturii.

alex-clare_eemc
Au confirmat participarea la această întâlnire directori ai marilor festivaluri europene, editori și corespondenți ai principalelor publicații internaționale, de la Billboard la Pollstar, experți în sistemul internațional de taxe sau reprezentanți ai celor mai importante asociații și instituții internaționale de reglementare a sectorului creativ. Acestora li se adaugă un nou nume, Nikki McNeill, fondatorul companiei Global Publicity, o agenție internațională cu sediul la Londra, care se ocupă de strategii de marketing și comunicare pentru artiști, evenimente sau festivaluri, având printre clienți faimosul Festival  de la Sziget, alături de Amsterdam Dance Event, Bilbao BBK Live, Dave Clarke, EXIT Festival sau Lowlands. Printre oamenii de comunicare care vor modera conferințele se numără jurnalistul Horia Ghibuțiu – care-și folosește experiența de conducător al unora dintre principalele publicații din România (Adevărul, Evenimentul Zilei, Compact, FHM sau Viva!) pentru a gestiona “Un site de muzică”, cel mai nou proiect al trustului AG Radio Holding, sau Vlad Tăușance – consultant în comunicare și antrenor de creativitate aplicată în atelierele Creative Fitness Studio. Ni se alătură profesioniștii din industrie și din media precum: Mihai Păun – directorul Festivalului Electric Castle, Guido Janssens și Laura Coroianu – unii dintre cei mai importanți promoter români, directori ai festivalului BestFest, sau jurnalistul și scriitorul Lucian Mîndruță, media trainer, care, după nenumărate proiecte de print sau televiziune, gestionează acum spațiul social “Interactiv”, la DigiFM, dar și alte câteva proiecte cu notorietate, începând cu blogul lucianmindruta.com sau comunitatea cubicicletalamare.com. Muzicianul britanic Alex Claire este primul nume confirmat pentru seria evenimentelor culturale programate în cadrul proiectului “Sibiu – Festival City”.

ALEX CLARE. Electro-pop și dubstep cu unul dintre cei mai buni artiști britanici, deținător al unor premii de excelență și iubit de fanii din întreaga lume. S-a căsătorit în 2012 (cu femeia care l-a inspirat pentru albumul “Three Hearts” și alături de care s-a mutat, în 2015, din Londra la Ierusalim!). Iubește jazz-ul – pe care îl ascultă încă din copilărie, iar BBC i-a inclus piesa “Up All Night” pe coloana sonoră a serialului Class, un science-fiction lansat anul trecut, în continuarea longevivului Doctor Who. Ca în basme, în cel mai greu moment al vieții a primit un e-mail prin care Microsoft îl anunța că dorește să-i folosească una dintre piese, “Too Close”, într-o uriașă campanie internațională, contract care l-a urcat peste noapte direct pe primul loc în topurile germane, pe locul 4 în Marea Britanie și pe un remarcabil 7 în Statele Unite. Și lucrurile nu s-au oprit aici. A vândut în peste 500.000 de exemplare albumul “The Lateness of the Hour”, a fost nominalizat la Brit Awards, Asociația Americană a Compozitorilor și Muzicologilor (ASCAP)i-a oferit titlul de compozitorul anului, iar piesa “Too Close” a urcat la aproape 100 de milioane de vizualizări, cumulat, pe youtube. Aflat în turneu de promovare a celui mai recent album, “Tail of Lions”, Alex Clare își întâmpină fanii din România cu un electropop viguros cu secvențe acustice, influențe din dubstep-ul londonez al anilor ‘90, elemente de compoziție clasică cu producție electronică. Spre deosebire de majoritatea celorlalți artiști pop, Alex Clare nu merge la petreceri, însă va fi sufletul unei mari petreceri care se va ține joi seara, de la 21.30, în Piața Mică din Sibiu.

Nikki McNeill – cu o experință de mai bine de 17 ani în industria muzicală, Nikki a colaborat cu diverse mari case de impresariat artistic, de la Pioneer la V2 sau Neo Record, până să își fondeze, în 2007, propria companie, Global Publicity, o agenție internațională cu sediul la Londra, specializată în strategii de marketing și comunicare pentru artiști, evenimente sau festivaluri. Printre clienții acestei companii se numără Festivalul de la Sziget, alături de Amsterdam Dance Event, Bilbao BBK Live, Dave Clarke, EXIT Festival sau Lowlands. Recunoscută la nivel internațional drept una dintre cele mai importante agenții de comunicare independente în domeniul artistic, Global Publicity are reputația seriozității și a profesionalismului, adăugându-și constant în portofoliu campanii eficiente, în măsură să ridice notorietatea și prestigiul unor artiști, evenimente sau festivaluri. Pasionați de scena muzicală, profesioniștii de la Global Publicity lucrează doar cu artiști în care cred, folosindu-și inspirația, creativitatea și experiența, astfel încât despre fiecare dintre evenimentele pe care le promovează să se vorbească la nivel internațional. Implicată la nivel global, în egală măsură, în promovarea conferințelor dedicate industriei muzicale, echipa Global Publicity a transformat în muncă o pasiune, așa că adoră și acum să fie în locul în care muzica și-a găsit primul sens: pe ringul de dans.

Fruzsina Szep, directorul Festivalului Lollapalooza din Berlin, Stephan Thanscheidt – director al companiei FKP Scorpio, cel mai mare producător de evenimente și festivaluri din Europa,Thomas Zsifkovits – co-proprietar al companiei Barracuda – care organizează peste 500 de concerte pe an, cu Robbie Williams sau Rolling Stones –, se vor număra printre oaspeții așteptați anul acesta în România. Conferința de la Sibiu este organizată în colaborare cu AROC – Asociația Română a Organizatorilor de Concerte și Evenimente Culturale, ce are ca membri organizatori cei mai importanți promoteri din România, precum Emagic, Events, Electric Castle, ARTmania, Blaj aLive sau Twin Arts, printre alții.

“SIBIU – Festival City” este un proiect multicultural cu obiectivul de a reconfirma statutul orașului Sibiu de jucător important pe piața europeană a consumatorilor de cultură și a producătorilor de evenimente culturale. Cu o remarcabilă tradiție și experiență în organizarea și promovarea evenimentelor de anvergură, orașul Sibiu devine platformă regională de dialog pentru toate entitățile implicate în industria spectacolului, atât din România, cât și din Europa, și își asumă rolul de promotor în atragerea investițiilor internaționale, cu impact direct asupra cetățenilor și a autorităților locale. Aflată la prima ediție, care se va desfășura în perioada 28-29 iulie, EEMC și-a asumat misiunea de a iniția o dezbatere sănătoasă între entitățile care activează în industria muzicală din România, începând de la reprezentanți ai sectorului privat – organizatorii de spectacol, până la experți internaționali și autorități ale statului direct implicate în reglementările legislative ale acestei industrii.

Parteneri media: Rock.fm, Adevărul, Forbes, HotNews, Cațavencii, National Geographic, Cosmopolitan, Turnul Sfatului,Tribuna Sibiu, Beau Monde, Modernism.ro, Zile și nopți.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.