Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CohnandJansen JWT si JACOBS Ice Coffee au lansat Superinvitatia la distractie”

CohnandJansen JWT a lansat o noua campanie pentru JACOBS Ice Coffee, “Superinvitatie la distractie”, campanie care face trimitere la vacanta de vara binemeritata de fiecare.

Campania a inceput pe 20 iunie si a avut parte de promovare puternica pe TV si outdoor, urmand sa beneficieze si de o componenta online. In plus, un rol important in cadrul campaniei il are sustinerea puternica din magazine, ceea ce face ca JACOBS Ice Coffee sa beneficieze de expunere la nivel national.

Campania “Superinvitatie la distractie” JACOBS Ice Coffee instiga la vara, vacanta, voie buna, balaceala, si, bineinteles la o cafea racoritoare.

“Intr-o forma sau alta, cu totii «colectionam» amintiri din vacantele noastre. Superinvitatia JACOBS Ice Coffee iti ofera pretextul de a face un salt vizual direct in viitor. Pentru ca, atunci cand accepti o invitatie, dai sansa unei intamplari sa se transforme intr-o amintire pe care iti vei dori s-o povestesti peste ani, cand o vei fi ajuns din urma”, spune Viorela Turcu,Copywriter al campaniei, prezentand conceptul creativ-vizual care sta la baza proiectului.

“Odata cu vacanta de vara nevoia de-a face ceva superfun, sa iesim din anostul cotidian si sa ne facem de cap, in aer liber, cu gasca, devine preocuparea principala.JACOBS Ice Coffee se integreaza perfect in oricare din momentele planificate sau neplanificate ale verii, poti oriunde sa iti prepari doar cu apa rece o bautura racoritoare”, adauga Ana Maria Olaru, Strategic Planner CohnandJansen JWT, referindu-se la contextul temporal al campaniei.

Echipa CohnandJansen JWT implicata in realizarea campaniei este formata din
· Viorela Turcu – Copywriter
· Liviu Avasiloaiei – Art Director
· Paula Rusu – Art Director
· Ana Maria Olaru – Strategic Planner
· Gabriela si Mihai Gheorghe – DTP
· Ilinca Dumitrescu – Producator
· Andrei Cohn – Partner & Director de Creatie
· Cristina Jansen- Partner & Group Account Director

Din partea Kraft, echipa care a contribuit la realizarea campaniei ii include pe:
· Nicoleta Florescu – Snacking Brand Manager
· Theo Filos – Marketing Assistant
· Simona Potecu – Marketing Director

Achizitia de media pentru campanie a fost administrata de Starcom, printr-o echipa formata din Alexandra Iavorschi si Marius Florea. Casa de productie a campaniei este Carioca.

Bucuresti, 12.07.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.