Real Estate & Construction Forum

Coffee 2 Go, 15 noi francize în 2020 și primii pași spre internaționalizare

Franciza Coffee 2 Go estimează pentru anul 2020 deschiderea a 15 cafenele în regim de franciză în orașe care nu sunt acoperite de o varietate a cafelei to go, dar și conturarea primilor pași către extinderea în afara țării.

Până în prezent au fost deschise 43 de cafenele sub brandul Coffee 2 Go, dintre care 10 cafenele în 2019 care au contribuit la depășirea cifrei de afaceri globală estimată pentru 2019, respectiv 1,5 mil. de euro.

Pentru 2020, fondatorii estimează o crestere cu 15%, aproximativ 1,7 mil. de euro la nivelul întregului grup și extinderea cu 15 cafenele în regim de franciză.

2019 a fost anul în care franciza și-a diversificat gama de produse, lansând 12 băuturi calde și reci, o parte dintre ele fiind realizate cu lapte vegetal din soia sau migdale pentru o nouă categorie de consumatori Coffee 2 Go, un Meniu Secret cu 6 băuturi calde pentru consumatorii fideli, cât și lansarea spre vânzare a blendului propriu de cafea.

Coffee 2 Go 2019

În anul 2019, Coffee 2 Go a lansat un nou concept de cafenea pentru clădirile de birouri, prima fiind realizată în colaborare cu LEROY MERLIN, oferindu-le angajaților un spațiu neconvențional și creativ la birou.

Pentru anul 2020, fondatorii mizează pe extinderea lanțului de francize în afara țării, cât și pe o posibilă schimbare de acordare a francizelor, care va simplifica modul de francizare din punctul de vedere al francizatului.

„În decursul anilor am primit cereri de franciză din diferite țări, care nu s-au concretizat momentan pentru că suntem în proces de analiză a piețelor, a comportamentului și preferințelor consumatorului de acolo.

2019 Coffee 2 Go

Mai mult, ne dorim un partener care să preia o Master Franciză, nu o franciză simplă. Pănâ la finalul acestui an concretizăm primii pași spre extinderea în afara țării”, a spus Vlad Timaru – cofondator Coffee 2 Go.

Coffee 2 Go este lanțul de cafenele în regim de franciză lansat în 2013 de către Vlad Timaru, Iuliana Timaru și Mircea Rădulescu sub forma a două concepte de cafenele – „Kioșk” care este sub forma unui pahar supradimensionat de cafea și „Inside” care se remarcă printr-un design de interior versatil.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *