Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Coffee 2 Go, 15 noi francize în 2020 și primii pași spre internaționalizare

Coffee 2 Go 2019

Franciza Coffee 2 Go estimează pentru anul 2020 deschiderea a 15 cafenele în regim de franciză în orașe care nu sunt acoperite de o varietate a cafelei to go, dar și conturarea primilor pași către extinderea în afara țării.

Până în prezent au fost deschise 43 de cafenele sub brandul Coffee 2 Go, dintre care 10 cafenele în 2019 care au contribuit la depășirea cifrei de afaceri globală estimată pentru 2019, respectiv 1,5 mil. de euro.

Pentru 2020, fondatorii estimează o crestere cu 15%, aproximativ 1,7 mil. de euro la nivelul întregului grup și extinderea cu 15 cafenele în regim de franciză.

2019 a fost anul în care franciza și-a diversificat gama de produse, lansând 12 băuturi calde și reci, o parte dintre ele fiind realizate cu lapte vegetal din soia sau migdale pentru o nouă categorie de consumatori Coffee 2 Go, un Meniu Secret cu 6 băuturi calde pentru consumatorii fideli, cât și lansarea spre vânzare a blendului propriu de cafea.

Coffee 2 Go 2019

În anul 2019, Coffee 2 Go a lansat un nou concept de cafenea pentru clădirile de birouri, prima fiind realizată în colaborare cu LEROY MERLIN, oferindu-le angajaților un spațiu neconvențional și creativ la birou.

Pentru anul 2020, fondatorii mizează pe extinderea lanțului de francize în afara țării, cât și pe o posibilă schimbare de acordare a francizelor, care va simplifica modul de francizare din punctul de vedere al francizatului.

„În decursul anilor am primit cereri de franciză din diferite țări, care nu s-au concretizat momentan pentru că suntem în proces de analiză a piețelor, a comportamentului și preferințelor consumatorului de acolo.

2019 Coffee 2 Go

Mai mult, ne dorim un partener care să preia o Master Franciză, nu o franciză simplă. Pănâ la finalul acestui an concretizăm primii pași spre extinderea în afara țării”, a spus Vlad Timaru – cofondator Coffee 2 Go.

Coffee 2 Go este lanțul de cafenele în regim de franciză lansat în 2013 de către Vlad Timaru, Iuliana Timaru și Mircea Rădulescu sub forma a două concepte de cafenele – „Kioșk” care este sub forma unui pahar supradimensionat de cafea și „Inside” care se remarcă printr-un design de interior versatil.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.