Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Coca-Cola Romania, McCann Bucuresti si MRM Worldwide Romania castiga primele premii

Webby pentru Romania cu campania ”Imparte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST”

În premieră pentru piața locală de publicitate, Coca-Cola România, McCann București și MRM Worldwide România câștigă 3 premii la The Webby Awards, cel mai important festival internațional de publicitate care premiază excelența digitală.

Campania ”Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST” a câștigat 3 premii:
1. The Webby Award la Categoria Display & Banner Advertising
2. The Webby People’s Voice Award la Categoria Display & Banner Advertising category
3. The Webby People’s Voice Award la categoria Banner Campaigns

Cu un juriu format din nume precum Kevin Spacey (actor), David Bowie (muzician), Vint Cerf (co-inventator al Internetului), Biz Stone (co-fondator Twitter), Kevin Systrom (co-fondator Instagram), Iain Tait (Executive Creative Director Google Lab), Mitchell Baker (Mozilla CEO) sau David Karp (fondator Tumblr), campania Coca-Cola „Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST” a confirmat încă o dată că agenţiile din România și campaniile dezvoltate de acestea merită să fie pe lista celor mai creative și inovatoare agenții din lume.

“Suntem de două ori mândri că am câștigat la The Webby Awards și asta pentru că am fost desemnați câștigători atât de către un juriu extrem de competent, dar și de către public. Este o onoare ca o agenție din România să fie aleasă printre primele 10 agenții digitale din lume”, a declarat Nir Refuah – Chief Innovation Officer MRM Worldwide Romania.

Lansată în luna iulie 2013, „Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST” este una dintre cele mai inovatoare campanii digitale ale anului trecut: campania le oferea utilizatorilor oportunitatea de a înregistra un duet digital personalizat cu vocalistul trupei “Vița de Vie”- Adi Despot – și să interpreteze împreună cunoscuta piesă „Praf de Stele”. Până la finalul campaniei, peste 1.000 de fani ai trupei au fredonat în întregime melodia, vocile lor acompaniind concertul Viţa de Vie de la B’ESTFEST 2013. Mai mult, o parte din vocile înregistrate au fost promovate în videoclipul "Praf de Stele".

Studiul de caz al campaniei: Share Your Voice Case Study by McCann Bucharest

“Ne bucurăm foarte mult pentru aceste premii, care reprezintă încă o recunoaștere a succesului acestei campanii. Aceste rezultate se datorează tuturor celor care au construit acest proiect. Doresc să mulțumesc întregii echipe, formată din oameni care se implică cu aceeași pasiune în fiecare nouă campanie Coca-Cola”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Marketing Activation Manager Coca-Cola România & Moldova.

”Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST” a fost parte din campania de IMC Împarte o Coca-Cola, derulată pe perioada verii anului trecut când, pentru prima dată în istoria brandului, Coca-Cola le-a oferit logo-ul consumatorilor săi. Campania a beneficiat de spoturi TV, suport Digital și PR, promovare în cinematografe, afisaje stradale și afisaje pe autobuzele din București și Constanţa. Totodată, campania a cuprins și activări speciale: consumatorii i-au putut surprinde pe cei dragi afişându-le numele pe ecranele magazinului Cocor și, mai mult, în luna iunie, Coca-Cola a organizat o petrecere surpriză pentru unul dintre cei mai înfocaţi și activi fani de pe pagina de Facebook: Mihaela Pădure.

Pe lângă cele trei premii Webby, ”Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST” a câștigat un Silver Drum la categoria Digital, în cadrul Golden Drum Awards 2013 și a fost nominalizat la categoria Interactive la Eurobest 2013.

Echipele care au lucrat la dezvoltarea campaniei:

Coca-Cola Romania: Director de Comunicare: Miruna Smeureanu, Marketing Activation Manager Romania&Moldova: Nicoleta Eftimiu, Marketing Activation Manager SSDs Romania & Moldova: Anca Nastase, Brand Activation Manager SSD Coca-Cola Romania: Daria Gonta.

Echipele MRM România și McCann Bucuresti: GM MRM Romania: Nir Refuah; Creative Partner McCann Bucharest: Adrian Botan; Group Creative Director McCann Bucharest: Ioana Filip; Client Service Director MRM Romania: Ionela Buta; Art Director MRM Romania: Florin Ciobanu; Copywriter MRM Romania: Maria Năzdrăvan; Copywriter MRM Romania: Oana Gheorghe; Account Manager MRM Romania: Matei Goncea; AV Producer: Adrian Radu; Senior Account Manager: Laura Aldea; Account Executive: Amalia Jakab; Programmer MRM Worldwide: Dany Manea.

UM: Media Manager: Corina Mocanu; Group Account Director Sandina Vlad; Planning Director: Victor

Croitoru; Digital Planner: Luminita Visu, Digital Ad Ops Specialist: Alexandru Ailiesei.

McCann PR: Managing Partner – Imola Zoltan, Account Director – Lavinia Chican, Account Manager – Ludmila Ţoneş, Account Manager – Ana Nilă.

IVR (Mechanics, users database and recordings) by Syscom Digital: Maia Novolan General Manager, Vera Palmaciu Operation Manager, Ana Munteanu Account Manager, Daniel Airini Chief Technology Officer

Bucuresti, 30.04.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.