Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CMU vizeaza o crestere de 50% a afacerilor in 2009

Abonamentele medicale, noul Spital de Obstetrică şi Ginecologie, Centrul de Imagistică şi clinicile din ţară sunt principalii factori care vor contribui la creşterea businessului CMU în 2009

Centrul Medical Unirea, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa serviciilor medicale din România şi lider pe segmentul abonamentelor medicale corporate, a raportat o cifră de afaceri de 11 milioane de euro aferentă anului 2008, în creştere cu 37% faţă de 2007. Cea mai mare pondere în structura veniturilor CMU este deţinută în continuare de abonamentele medicale, acestea contribuind cu 80% la cifra de afaceri a companiei.

Reprezentanţii CMU anunţă că toate obiectivele stabilite pentru 2008 au fost îndeplinite şi chiar depăşite, business-ul companiei fiind concentrat atât asupra consolidării segmentului corporate, prin creşterea numărului de arondaţi, cât şi a dezvoltării segmentului de retail, prin diversificarea serviciilor CMU.

„În 2008 am continuat să ne focusăm asupra segmentului de abonamente corporate, care ne asigură poziţia de lider pe piaţa locală de profil. Pe de altă parte, ne-am îndreptat eforturile investiţionale şi spre segmentul de retail, mai mult decât în orice alt an, mizând în special pe creşterea adresabilităţii şi diversificării serviciilor noastre. Astfel, printre cele mai importante realizări în 2008 se remarcă deschiderea Policlinicii de Pediatrie din Opera Center, inaugurarea Centrului de Diagnostic şi Tratament din Băneasa, lansarea prezenţei CMU în Cluj şi Constanţa  şi nu în ultimul rând lansarea Spitalului de Obstetrică şi Ginecologie „Regina Maria”, proiectul nostru de suflet. În concluzie, ne-am concentrat pe deschiderea de noi locaţii în Bucureşti şi pe diversificarea serviciilor existente. Mizând în dezvoltarea noastră pe inovaţie si diversificare, credem că am reuşit să facem diferenţa şi ne vom asigura astfel, în continuare o creştere sănătoasă a businesului”, a declarat Sergiu Neguţ, Director Executiv CMU. 
 
În ceea ce priveşte estimările pentru anul în curs, reprezentanţii CMU sunt optimişti, vizând o creştere de 50% a cifrei de afaceri faţă de 2008, până la valoarea de 16,5 milioane euro. Principalii factori care vor contribui la ascensiunea veniturilor în 2009 sunt proiectele de retail care au început să producă venituri sau urmează să demareze în câteva luni: noul Spital de Obstetrică şi Ginecologie, Centrul de Imagistică, noile policlinici din afara Bucureştiului şi Banca de Celule Stem. În paralel, segmentul de abonamente corporate va continua să crească, vânzările de contracte noi pentru primul trimestru 2009 depăşind cu mult vânzările din aceeaşi perioadă a anului trecut.

„Anul acesta am debutat în forţă, nu doar cu noile „capacităţi”, ci şi cu o serie de premiere medicale, care vin să satisfacă o nevoie evidentă şi neacoperită până acum, nu doar în sectorul privat, dar chiar şi pe piaţa românească de servicii medicale. În acest context, dorim să menţionăm prima intervenţie laparoscopică de montare a inelului gastric de la Spitalul de Chirurgie Arcul de Triumf, prima angio-urografie RM care a avut loc în cadrul Clinicii de Imagistică. De asemenea, am realizat de curând o spectroscopie cerebrală şi suntem primii din România care facem spectroscopie de nerv optic, CMU având şi singurul centru privat din România care face Tissue Doppler pentru cord. Nu în ultimul rând, dorim să menţionăm prima naştere gemelară, care a avut loc la maternitatea noastră”, a declarat Wargha Enayati, Director General al CMU.

În 2009 CMU va continua să lucreze la bugetul de investiţii de 20 milioane de euro, alocat anterior, având în derulare mai multe proiecte. Potrivit reprezentanţilor companiei, strategia CMU vizează două categorii de investiţii: în Bucureşti, în general în unităţi specializate, pe segmente care nu au fost acoperite pe piaţă, şi în ţară, pe parteneriate cu jucătorii de pe plan local.

CMU are în prezent aproximativ 400 de angajaţi şi peste 300 de colaboratori în Bucureşti şi în clinicile proprii din ţară. 

Bucuresti, 27.01.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.