Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Clubul intreprinzatorului roman

Banca Transilvania şi-a obişnuit clienţii şi colaboratorii ca, la fiecare trei luni, să lanseze câte un produs dedicat micilor întreprinzători. Banca a venit pe piaţă cu un nou concept, Clubul Intreprinzătorului Român, care se adaugă celorlalte şase produse ale băncii, dedicate sectorului IMM.

Acesta constituie o extensie a brand-ului Banca Transilvania, având o identitate proprie: logo, culori, fonturi, misiune şi valori. Conceptul creativ al clubului sugerează, prin elementele sale, ideea de comunicare, colaborare, schimb de informaţii şi de experienţă.

Clubul Intreprinzătorului Român este destinat tuturor membrilor comunităţii antreprenoriale, în special clienţilor Băncii Transilvania, clienţi care se vor bucura de un statut aparte, prin gratuităţi sau discount-uri la serviciile oferite de club. Inscrierile în Clubul Intreprinzătorului Român se pot face în cadrul celor 315 unităţi ale Băncii Transilvania din întreaga ţară sau se pot realiza, gratuit, prin intermediul site-ului www.btclub.ro. Cei care doresc, pot solicita alte detalii, la telefonul 0800 800 466.

In decursul acestui an vor fi organizate, în 20 dintre cele mai importante oraşe din ţară, nu mai puţin de 40 de sesiuni de training, plus alte 15 conferinţe şi evenimente susţinute de specialişti BT. Se estimează un număr de aproximativ 4.000 de participanţi în anul 2006 şi peste 15.000, în 2007.

Clubul Intreprinzătorului Român înseamnă programe de training subvenţionate total sau parţial, consultanţă financiar-bancară, suport pentru dezvoltarea proiectelor de finanţare din fonduri provenite din Uniunea Europeană. Cursurile abordează teme de interes pentru întreprinzători, şi anume: managementul proiectelor de afaceri, finanţarea afacerilor prin credite bancare, management financiar, selecţia eficientă a personalului, marketing, vânzări, negociere etc. La aceste beneficii se adaugă posibilitatea întreprinzătorilor români de a participa la seminarii şi conferinţe în cadrul cărora se dezbat subiecte atractive pentru comunitatea antreprenorială.

Bucuresti, 10.10.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.