Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Clientul fata in fata cu consultantul in management la Conferinta Regionala AMCOR

AMCOR

Iaşi, 6 iunie 2013

AMCOR (Asociaţia Consultanţilor în Management din România) împreună cu partenerii săi locali (Acces Project Investments, Dal Consulting şi Relians Corp) au organizat pe data de 6 iunie 2013 Conferinţa Regională cu tema “Clientul faţă în faţă cu consultantul în management. Criză. Comunicare. Etică”. Evenimentul s-a desfăşurat în cadrul hotelului Unirea din Iaşi, în sala Cuza.

Conferinţa a atras peste 50 de participanţi, atât reprezentanţi ai firmelor de consultanţă din regiunea Moldovei cât şi beneficiari ai misiunilor de consultanţă din diverse domenii de activitate: autorităţi publice, companii de stat, întreprinderi mici şi mijlocii.

Scopul organizării acestui eveniment a fost acela de a le oferi participanţilor posibilitatea de a interacţiona şi de a încerca pe durata sesiunilor interactive din cadrul Conferinţei de a identifica probleme de business cu care aceştia se confruntă în mod curent şi de a propune soluţii viabile.

Evenimentul a fost deschis de către preşedintele Asociaţiei, dl. Sorin Caian, care le-a vorbit participanţilor despre nevoia şi utilitatea de a dezvolta şi consolida relaţia dintre consultantul în management şi clientul său.

Prezenţa dlui. Rob Wagenaar, reprezentantul companiei ASI Consulting Netherlands, a conferit o dimensiune internaţională evenimentului. Acesta a discutat cu participanţii la Conferinţă despre trend-urile existente la nivel internaţional în domeniul consultanţei în management şi modalităţile prin care consultanţii se pot adapta la ele.

Printre subiectele dezbătute s-a numărat şi modul în care este perceput rolul consultantului în management de către clientul său, punându-se accent pe importanţa asigurării unei comunicări eficiente şi în concordanţă cu principiile etice.

În cadrul sesiunii interactive, reprezentanţii firmelor de consultanţă şi clienţii lor au putut discuta liber despre cauzele care conduc la apariţia conflictelor, despre modalităţile de rezolvare/soluţionare a acestora, dar şi despre problemele de etică care pot apărea între consultant şi clientul său.

Evenimentul la care am participat a fost bine organizat din punctul de vedere al timpului alocat şi al activităţilor dezbătute.

Aplicaţiile în care consultantul a fost pus faţă în faţă cu clientul pentru a dezbate cauze care conduc la apariţia conflictelor şi căi de aplanare a acestora, precum şi probleme de etică, independent de existenţa unui contract, au făcut posibilă manifestarea sincerităţii şi judecata obiectivă a cazurilor concrete.

Cheia rezolvării conflictelor o reprezintă comunicarea deschisă şi onestă.

Apreciem initiaţiva dumneavoastră şi o considerăm o acţiune menită să dezvolte parteneriate de durată a declarat dl. Gheorghe Covrig, director economic Agricola Internaţional Bacău.

Conferinţa „Clientul faţă în faţă cu consultantul în management. Criză. Comunicare. Etică” le-a oferit consultanţilor şi beneficiarilor misiunilor de consultanţă din NE României posibilitatea de a discuta deschis despre cauzele care stau la baza unor posibile situaţii conflictuale, despre posibilele soluţii la acestea, şi despre problemele de etică care pot apărea între consultant şi clientul său. Unicitatea acestui eveniment a constat în faptul că atât clientul cât şi consultantul au putut să vadă şi să înţeleagă punctul de vedere al celuilalt.

Conferinţa AMCOR desfăşurată la Iaşi în data de 06.06.2013 a reunit pentru câteva ore atât consultanţi cât şi clienţi ce au interacţionat cel puţin o singură dată cu cei din prima categorie. Întâlnirea a fost benefică deoarece s-au dezbătut o serie de aspecte esenţiale în ceea ce priveşte buna colaborare între cele două grupuri. Participanţii au fost receptivi şi au intrat rapid în "jocul" pus la cale de organizatori, scopul final fiind de a scoate la suprafaţă idei ce ar putea reduce "distanţa ideologică" între consultanţi şi clienţi. La final, părţile implicate au fost de acord că rezolvarea problemelor este obiectivul principal urmărit şi că pentru a se ajunge acolo fiecare trebuie să depună un efort pentru a se ajunge la numitorul comun; a consemnat dl. Bogdan Ghineţ, reprezentantul companiei Acces Project Investments.

Conferinţa regională „Clientul faţă în faţă cu consultantul în management. Criză. Comunicare. Etică” se înscrie astfel pe lista de evenimente organizate de AMCOR prin care Asociaţia comunică cu piaţa de consultanţă pentru a afla informaţii despre tendinţele existente dar şi pentru a fi mai aproape de nevoile şi aşteptările jucătorilor din piaţă.

Bucuresti, 13.06.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.