Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Clientii DPD Romania vor avea acces la noi centre de colectare Pickup,

DPD

care vor functiona in 30 dintre agentiile Eurolines/ TUI TravelCenter din tara

DPD România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de coletărie și curierat expres, anunță începerea colaborării cu Eurolines România, membră a Grupului de firme Eurolines, care deține agențiile de turism Eurolines și TUI TravelCenter, lider pe piața locală de transport și turism.

Prin intermediul acestei colaborări, compania de curierat își extinde rețeaua națională cu 30 de centre Pickup, care vor funcționa în anumite agenții de turism Eurolines/ TUI TravelCenter din țară.

Serviciul Pickup, dezvoltat de DPDgroup, reprezintă reţeaua de centre care permite clienților, atât persoane fizice cât și juridice, ridicarea și expedierea coletelor în România și în Europa, la tarife preferențiale. Clienţii au posibilitatea sa opteze pentru livrarea sau ridicarea coletelor din centrele Pickup și nu trebuie decât să identifice cea mai apropiată locaţie – folosind site-ul www.dpd.ro, să lase coletul pentru livrare, să achite costul de transport, sau să ridice produsul comandat online.

Potrivit reprezentanților companiei, 30 dintre agențiile de turism Eurolines/ TUI TravelCenter vor funcționa ca centre Pickup, centre de predare – primire colete pentru clienții DPD România, începând cu luna octombrie a acestui an. Prin implementarea serviciilor de livrare în aceste locații, DPD România își mărește numărul de centre Pickup cu 35%.

„Parteneriatul cu Eurolines România ne permite să dezvoltăm rețeaua Pickup, oferindu-le clienților posibilitatea de a ridica sau expedia colete la prețuri competitive, în locații ușor accesibile”, a declarat Lucian Aldescu, CEO al DPD România.

Principalele beneficii de care se pot bucura clienții serviciului Pickup sunt: prețuri preferențiale, rețea națională cu sedii uşor accesibile, 2 SMS de informare destinatar, 7 zile depozitare colet. În Pickup clientul poate primi, returna și expedia colete din și către România și Europa.

Pickup este un serviciu de referinţă al DPDgroup, disponibil în toate ţările din reţea, numărând peste 16.000 de sedii.

Bucuresti, 17.11.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.