Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Citi Card depaseste asteptarile” powered by BIGGER Group

BIGGER Group semnează spotul de lansare pe piaţa românească a cardului de credit numărul 1 în lume – Citi Card. Citi Card este comunicat ca un element cheie care te ajută sa faci pasul de la a împlini la a depăşi aşteptările celor dragi.

Realizarea spotului este efectul direct al muncii întregii echipe BIGGER Group, încă din toamna anului 2007. Startul a fost dat de către departamentul de strategie BIGGER Group, care a avut misiunea dificilă de a dezvolta o poziţionare locală în concordanţă cu valorile unui brand global. Ulterior, echipa de creaţie a transpus conceptul într-o multitudine de execuţii creative, de la materiale promoţionale neconvenţionale până la spotul TV. Proiectul “la cheie” al campaniei a fost aprobat de Citibank Romania încă din noiembrie 2007, iar acum, după 8 luni – perioadă în care s-a finalizat dezvoltarea produsului, a campaniei de comunicare, producţia şi aprobările de la Londra şi New York – lansarea din 1 iunie a fost un succes deplin.

“În producţia TV, BIGGER şi-a propus să comunice un mesaj emoţional într-o manieră caldă şi memorabilă. Totul pleacă de la un insight foarte simplu: de obicei, persoanele dragi aşteaptă mult de la tine. Însă, cum ar fi să le depăşeşti aşteptările, oferindu-le şi mai mult? TVC-ul este construit pe acest mecanism dar şi pe baza elementelor obligatorii care apar în orice spot Citi, din orice parte a lumii. Provocarea a fost cu atât mai mare”, a declarat Ştefan Marinescu, Copywriter BIGGER Group.

“Citibank pune la dispoziţia clienţilor cel mai complex pachet de măsuri de securitate prezent în acest moment pe piaţa românească a cardurilor de credit.  Printre acestea menţionez doar câteva: deţinătorii de Citi Card Visa pot acum să-şi personalizeze cardul de credit cu fotografia şi semnătura proprie tipărite pe faţa cardului; serviciul Citi Alert notifică titularul de card, printr-un mesaj SMS şi/ sau e-mail asupra fiecărei tranzacţii efectuate cu cardul şi clientul îşi alege singur codul PIN. Campania de lansare în România trebuia să fie una pe măsură, iar BIGGER Group ne-a depăşit aşteptările!”, a declarat Mădălina Dubiczki, director marketing Citibank România.

Echipa care a contribuit la realizarea spotului este formată din:
Citibank Romania: Mădălina Dubiczki – Director marketing Citibank România şi Bogdan Bârlă – Brand Manager  Citibank Romania
BIGGER Group: Emanuel Ignat – Art Director, Ştefan Marinescu – Copywriter, Ştefan Voloacă – Creative Director, Mihai Stănescu – Production Director, Andreea Matei – Brand Communication Manager, Mihaela Bâzgan – Brand Communication Executive, Răzvan Mihai – Brand Communication & Strategy Director si Bogdan Borăscu – Strategic Planner.
Saga Film (casa de producţie): Eduardo Vasquez – Regizor, Franco Paroni – DOP şi Marius Bucur – Producător.

Bucuresti, 18.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.