Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CEZ Vanzare lanseaza CEZ Verde – un produs de energie 100% regenerabila

CEZ logo

Cel mai mare furnizor de energie din sud-vestul Romaniei, CEZ Vanzare, lanseaza o oferta nationala de energie 100% regenerabila, destinata atat clientilor casnici, cat si companiilor. Energia provine integral din cel mai mare parc eolian pe uscat din Europa, detinut de Grupul CEZ in Dobrogea, cu o putere totala instalata de 600 MW.

„Produsul CEZ Verde se adreseaza «generatiei verzi», care actioneaza responsabil in activitatea de zi cu zi, alege solutiile eficiente energetic, prefera alternativele mai putin poluante, recicleaza si ii incurajeaza pe cei din jur sa se implice in protejarea planetei. Totodata, CEZ Verde raspunde nevoilor business-urilor sustenabile, cu actiuni si proiecte de responsabilitate sociala pro mediu, care isi contorizeaza si reduc impactul asupra mediului.”, a declarat Cornelia Szabo, Presedintele Directoratului CEZ Vanzare.

Conform studiului „Perceptia romanilor despre un viitor «verde»¹”, initiat de Grupul CEZ in Romania, peste jumatate dintre respondenti (62,72%) incearca sa aiba un impact pozitiv asupra mediului prin actiunile lor de zi cu zi, iar dintre romanii care sunt responsabili fata de mediu, 7 din 10 au grija sa nu arunce gunoaie in spatii nepermise, 6 din 10 recicleaza selectiv gunoiul, iar peste 2 din 10 incearca sa reduca consumul de apa si energie.

CEZ logo

De asemenea, potrivit unui studiu de segmentare desfasurat de agentia Reveal Marketing Research² pentru Grupul CEZ in Romania, 75% dintre respondentii persoane juridice, respectiv 59% dintre persoanele fizice, asociaza energia verde cu un produs oferit de furnizorii de energie electrica, 28% din totalul de companii utilizeaza deja energie verde, energia verde avand un scor general de atractivitate de 72% la persoane juridice si 74% la persoanele fizice.

CEZ Verde va fi lansat maine, 15 august, cu o oferta speciala: primii 100 de clienti care contracteaza online produsul CEZ Verde primesc gratuit energia in prima luna de contract. Mai multe detalii puteti afla pe www.cezinfo.ro/produse/cezverde.

Beneficiile CEZ Verde pentru clientii casnici:
•• Energia electrica furnizata in perioada derularii prezentului contract provine din surse regenerabile de energie;
•• Pretul energiei electrice active este valabil si aplicabil raportului contractual pe o perioada de 12 luni de la data intrarii in vigoare a contractului;
•• Termen de plata/ scadenta – 15 zile de la data emiterii facturii, plus 30 de zile perioada de gratie.

Beneficiile CEZ Verde pentru clientii non-casnici:
•• Energia electrica furnizata in perioada derularii prezentului contract provine din surse regenerabile de energie;
•• Trecerea la Verde va avea un impact pozitiv asupra rezultatelor obtinute in termeni de CSR, rapoarte de sustenabilitate si certificari in domeniul sustenabilitatii;
•• Pretul energiei electrice verzi valabil timp de 12 luni;
•• Dezechilibre incluse in pret;
•• Suport pentru utilizarea CEZ Verde in campaniile de marketing ale partenerului “Verde”.

Mai multe detalii despre produsul CEZ Verde puteti afla:
•• online, accesand www.cezinfo.ro/produse/cezverde sau prin intermediul aplicatiei My CEZ;
•• prin e-mail, la adresa cez_crc@cez.ro;
•• in oricare dintre Centrele de Relatii cu Clientii CEZ;
• apeland Info Linia CEZ – 0251 929.

¹ Studiul a fost derulat in perioada 2-6 mai 2019 pe platforma ivox.ro, pe un esantion de 1368 respondeti din mediul urban, reprezentativi din punct de vedere statistic.
² Rezultatele se bazeaza pe un studiu de piata realizat in perioada 1.06 – 17.06 pe un esantion de 1800 respondenti si 750 companii, cu metodologia CAWI (Computer Assisted Web Interview). Indicatorii masurati in evaluarea conceptului “Energie verde” sunt: atractivitate generala, utilitatea serviciului, intentia de achizitie a acestuia, precum si bariere si beneficii percepute.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.