Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cele mai bune parodii se vad la Grand Spoof 2009

IQads dă startul unei noi ediţii Grand Spoof, singurul concurs românesc de parodiat reclame, fie ele româneşti sau internaţionale.

Participanţii îşi pot înscrie lucrările până miercuri, 26 august, prin intermediul canalului Grandspoof.Transfer.ro. Cea mai bună parodie va fi premiată cu o bicicletă neconvenţională, pliabilă.

„În urma procesului de jurizare, vor fi selectate cele mai bune 10 lucrări. Acestea vor fi difuzate într-o proiecţie specială într-una din serile festivalului ADfel, pe terasa La Motoare. În acelaşi timp, ele vor face turul departamentelor de creaţie, o copie a DVD-ului, conţinând cele mai bune spoof-uri, fiind trimisă către cele mai importante dintre acestea la încheierea festivalului”, a declarat Vlad Petre, coordonator al festivalului de publicitate neconvenţională ADfel.

Ajuns la cea de-a treia ediţie şi organizat, ca în fiecare an, în cadrul festivalului de publicitate neconvenţională ADfel, care anul acesta se va desfăşura între 31 august şi 6 septembrie, Grand Spoof a devenit un exerciţiu de creativitate cu tradiţie în rândul pasionaţilor de publicitate.

Concurenţii au la dispoziţie o săptămână şi un canal special creat prin serviciul Transfer.ro – Grandspoof.Transfer.ro; pentru a-şi înregistra în concurs parodiile. Cea mai bună dintre ele va fi recompensată cu un premiu pe măsura provocărilor lansate de Grand Spoof: o bicicletă neconvenţională, pliabilă, marca Brompton (Marea Britanie), în valoare de 1000 de euro, oferită de Infracons.

Juriul acestei ediţii, care va alcătui “Top 10 spoofuri din 2009” şi va oferi marele premiu, este format din cinci directori de creaţie autohtoni şi un reprezentant IQads: Alina Gavrilă-Borţun, managing partner & creative director – Gavrilă&Asociaţii; Bogdan Naumovici, managing director – 23; Liviu David, creative director – Next Advertising; Alexandru Dumitrescu, creative director – McCann Erickson; Andrei Tripşa, director de creatie – Propaganda; şi Costin Radu, managing partner – IQads şi SMARK.

În anii precedenţi, lucrări precum „Acesta este adevărul”, „Budai Beer” (2007) sau „Zanul Cămătar” (2008) au impresionat membrii juriului şi au câştigat aprecierea publicului ADfel.

Cei care doresc să se înscrie la Grand Spoof şi să afle mai multe detalii despre regulamentul competiţiei, dar şi programul festivalului, pot accesa blogul ADfel.ro.

Ce este un spoof?

Un spoof este reclama parodică, face referire la o altă reclamă, folosindu-se de notorietatea ei pentru a servi unei alte mărci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simplă parodie, neasociată niciunui alt brand. Cu toate acestea, spoof-ul nu este o reclamă comparativă, ilegală în România, sau plagiat, ci foloseşte elementele dintr-o reclamă cunoscută pentru a le reinterpreta şi pentru a crea un nou sens.

Bucuresti, 20.08.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.