Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Ce au in comun AXE, MindShare, OgilvyAction si

….Parazitii?Ce au in comun AXE, MindShare, OgilvyAction si ….Parazitii? „Pimp my Bedroom”, unul dintre cele mai de succes proiecte integrate ale anului trecut, o promotie Axe comunicata 360, care a imbinat in mod armonios o strategie de media inovativa cu o activare inedita.

Pimp my Bedroom este un proiect neconventional si a fost modalitatea aleasa pentru ca AXE, un brand cool, funny si original, reper de creativitate in comunicare, sa ajunga la inimile tinerilor carora li se adreseaza.
Totul a plecat de la un adevar simplu, de la un insight real:
barbatii isi doresc sa cucereasca fete, insa – de multe ori- nu indraznesc sa le duca in dormitorul personal pentru ca nu intotdeauna acesta le  reprezinta personalitatea. AXE si-a propus sa ofere tinerilor un avantaj decisiv in jocul seductiei, de aceasta data prin amenajarea dormitoarelor pe masura si gusturile castigatorilor campaniei nationale „Pimp My Bedroom”.

Proiectul s-a bucurat de un concept inedit, de un mecanism simplu si eficient precum si de o combinatie de medii de promovare extrem de puternice si bine targetate (show TV, platforma website, video on line, radio, etc).
Ideea initiala a show-ului TV a apartinut companiei Lowe&Partners, ea fiind dezvoltata de MindShare intr-un format TV, agentia de media fiind co-producator al programului si responsabila cu derularea si promovarea proiectului. Colaborarea extrem de stransa intre OgilvyAction Romania si Mindshare a facut posibila implementarea promotiei Pimp My Bedroom printr-o strategie inovativa si prin adaugarea unor elemente creative originale, care au condus la cresterea relevantei brandului in randul unui target foarte tanar si sceptic privind promotiile.

Celebra formatie hip-hop Parazitii, lideri de atitudine ai noii generatii, a fost desemnata sa transforme dormitorul castigatorului saptamanii „dintr-o gaura de sarpe intr-un super dormitor de cuceritor”. La sfarsitul anului 2007, in fiecare saptamana, un consumator AXE putea avea sansa de a i se reamenaja complet dormitorul in ideea de a deveni emblematic pentru puterea de seductie AXE, precum si sansa de a deveni erou local alaturi de formatia Parazitii in acest faimos show TV.

Timp de opt saptamani, Parazitii s-au deplasat in casele fericitilor castigatori. Acestia au trait mai intai momente grele vazandu-si camerele distruse de cei trei hip hopperi, pentru ca apoi sa poata experimenta in voie noul dormitor. Prima locatie a fost Caracal, urmand Piatra Neamt, Iasi, Suceava, Constanta, etc. Locatarii au fost cu atentie studiati inaintea reamenajarii, pentru ca aceasta sa le reflecte cat mai mult felul de a fi si surpriza sa fie una placuta. ‘Disco’, ‘vestiar de sportiv’ pentru un locatar mare suporter de fotbal, o destinatie exotica au fost doar cateva din temele dezvoltate.

Site-ul www.pimpmybedroom.ro, creat de catre OgilvyAction, a fost ‚rampa de lansare’ a acestor tineri nerabdatori in transformarea de ‚mari seducatori’, cu posibilitatea castigarii unui dormitor inedit. Aici vizitatorii puteau sa-si amenajeze o camera cu elementele oferite de Axe si sa vada pe loc daca EA, femeia, alege sa ramana sau sa plece, puteau sa urmareasca selectii ale emisiunii TV sau promo-ul TV compus de Parazitii.

Toate elementele de mai sus au condus la un succes remarcabil, proiectul atragand peste 95,000 de vizitatori unici pe website-ul www.pimpmybedroom.ro intr-o perioada de 10 saptamani, peste 1,100,000 de pagini web vizitate, sute de mii de accesari ale spoturilor virale si conducand la o crestere a vanzarilor exceptionala. Rezultatele pe care acest program le-a adus pentru AXE au fost deosebite, atat in ceea ce priveste obiectivele legate de cota de piata, volum de vanzari, etc, cat si in ceea ce priveste atributele de brand.

„Promotia Pimp My Bedroom este un exemplu stralucit de proiect neconventional care genereaza atat succes comercial pentru client cat si reputatie creativa pentru agentie. Aceasta campanie a demonstrat ca obiectivele de brand precum cresterea vanzarilor si constructia imaginii de marca nu trebuie niciodata privite drept doua obiective divergente, ci complementare, putand fi indeplinite simultan.”- a declarat Bogdan Toacse, Category Manager Deo, Unilever SCE.

Echipa de Bedroom pimpers a fost formata din: Mihaela Fabian (MindShare), Roxana Panturoiu (MindShare), Dragos Marinescu (Ogilvy), Vasile Alboiu (Ogilvy) si Adrian Poenaru (Ogilvy).

Bucuresti, 5.03.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *